کد خبر: 557895
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۵ ۰۹:۴۴:۱۸
| |

کلاهبرداری با فروشگاه اینستاگرامی لوازم آرایشی

کارشناسان پلیس با انجام اقدامات فنی و تخصصی، ضمن شناسایی متهم و مسدودی حساب بانکی وی موفق به عودت وجه به حساب مالباخته شدند.

کلاهبرداری با فروشگاه اینستاگرامی لوازم آرایشی
کد خبر: 557895
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۵ ۰۹:۴۴:۱۸

فردی که با آگهی جعلی فروش لوازم آرایش اصل در فضای مجازی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ حمیدرضا سلطان‌آبادی رییس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران توضیح داد: زنی از شهروندان به پلیس مراجعه کرد و بیان داشت شخصی با آگهی فروش لوازم آرایشی اصل و مرغوب در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام از وی کلاهبرداری کرده است.

این مقام انتظامی افزود: شاکی اظهار داشت با مشاهده تبلیغات فروش لوازم آرایشی اصل در یک صفحه اینستاگرامی اقدام به خرید کرده اما پس از واریز وجه به حساب فروشنده، وی پاسخگوی تماس‌ها نیست.

سرهنگ سلطان‌آبادی ادامه داد: کارشناسان پلیس با انجام اقدامات فنی و تخصصی، ضمن شناسایی متهم و مسدودی حساب بانکی وی موفق به عودت وجه به حساب مالباخته شدند.

رییس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران خاط نشان کرد: با توجه به ازدیاد متقاضی استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی مرغوب به علت عدم ایجاد مشکلات پوستی، مجرمین سایبری و کلاهبرداران اینترنتی با ترفندهایی چون فروش لوازم آرایشی و بهداشتی اصل، اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

وی توصیه کرد: هنگام خرید اینترنتی، از فروشگاه‌ها و سایت های معتبر دارای نماد اعتماد الکترونیک خرید کنید و از پرداخت بیعانه جدا خودداری کرده و پس از رویت حضوری و اطمینان از اصالت کالا اقدام به پرداخت وجه کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها