کد خبر: 555911
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۶ ۱۱:۰۳:۰۸
| |

عملیات تکاوران پلیس برای رهایی مرد 52 ساله از چنگ آدم‌ربایان

آدم‌ربایان وقتی عرصه را بر خود تنگ دیدند در کمتر از 24 ساعت فرد ربوده‌شده را در یکی شهرستان‌های جنوبی استان سیستان و بلوچستان رها کردند.

عملیات تکاوران پلیس برای رهایی مرد 52 ساله از چنگ آدم‌ربایان
کد خبر: 555911
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۶ ۱۱:۰۳:۰۸

 

مرد 52 ساله چابهاری که توسط آدم‌ربایان گروگان گرفته شده بود، با تلاش ماموران پلیس آزاد شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این رابطه توضیح داد: دهم خرداد ماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر ربوده شدن مردی 52 ساله در شهرستان چابهار، موضوع با حساسیت ویژه به صورت تخصصی در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان و شهرستان چابهار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیس، در نهایت مشخص شد فرد مورد نظر در پی اختلاف مالی در یکی از خیابان‌های شهرستان چابهار توسط افراد ناشناس با خودروی 405 ربوده شده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی و فعال‌سازی تیم‌های عملیاتی، محل حضور آدم‌ربایان شناسایی شد و در نهایت گروگانگیران با مشاهده تکاوران انتظامی در محل، عرصه را بر خود تنگ دیده و در کمتر از 24 ساعت فرد ربوده‌شده را در یکی شهرستان‌های جنوبی استان سیستان و بلوچستان رها کردند که با اقدام به موقع پلیس صحیح و سالم تحویل خانواده شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری آدم‌ربایان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: پلیس هرگز اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت مشاهده هر گونه اقدام غیرقانونی با هنجار شکنان برخورد قاطع خواهد کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها