ربودن مرد پورشه‌سوار برای اخاذی رمزارز

متهمان پس از دریافت رمز ارزهای تتر قربانی را با خودرویش رها کردند و از صحنه جرم متواری شدند.

ربودن مرد پورشه‌سوار برای اخاذی رمزارز
کد خبر: 553420
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۳ ۰۷:۴۶:۰۰

چهار آدم‌ربا که یک مرد را در محل کارش در خیابان فرشته ربوده بودند با دریافت مقادیر زیادی رمزارز "تتر" وی را آزاد کردند!.

به گزارش تسنیم، ۲۷ اردیبهشت ماه، کاراگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی در جریان آدم‌ربایی یک مرد در محل کارش در خیابان فرشته تهران قرار گرفتند. 

بدین ترتیب پرونده در اختیار مصطفی واحدی بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امورجنایی تهران قرار گرفت و تحقیقات ابتدایی کلید زده شد. 

بررسی‌ها نشان داد، قربانی پرونده در محل کارش در خیابان فرشته توسط ۴ مرد جوان ربوده و به یک باغ نامعلوم منتقل شده است.

کارآگاهان اداره آگاهی هنگامی که متوجه شدند محل وقوع جرم به دوربین مداربسته مجهز بوده است به بازبینی فیلم آنها پرداختند و متوجه شدند متهمان پس ورود به شرکت با اسپری رنگ، دید دوربین‌های مداربسته را کور کرده‌اند؛ این در حالی بود که قربانی با خودروی خودش (پورشه) به مکان نامعلوم منتقل شده است.

تحقیقات بیشتر مشخص کرد متهمان ادوات قلابی نظامی در اختیار داشتند و پس از ضرب و جرح قربانی با برادر وی که در ترکیه ساکن است به صورت آنلاین تماس گرفتند و مقادیر قابل توجه رمز ارز تتر دریافت کردند!

در ادامه مشخص شد، متهمان پس از دریافت رمز ارزهای تتر قربانی را با خودرویش رها کردند و از صحنه جرم متواری شدند.

بنابر این گزارش، پرونده آدم‌ربایی در شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران در حال رسیدگی است و تحقیقات توسط کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها