کد خبر: 553198
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۲ ۰۸:۴۸:۴۸
| |

ربودن دختر 13 ساله برای اخاذی 200 سکه طلا

دختر ۱۳ ساله در عملیات ویژه پلیس صحیح و سالم از دست آدم‌ربایان رها شد و به آغوش خانواده بازگشت.

ربودن دختر 13 ساله برای اخاذی 200 سکه طلا
کد خبر: 553198
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۲ ۰۸:۴۸:۴۸

دو متهم که با ربودن دختری 13 ساله قصد داشتند از پدر او 200 سکه طلا اخاذی کنند، دستگیر شدند.

به گزارش اعتماد آنلاین؛ سردار مرتضی میرزایی، فرمانده انتظامی مازندران در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع آدم‌ربایی در شهرستان قائم‌شهر با توجه به حساسیت موضوع، مراتب در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان و پلیس‌های تخصصی استان قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات اولیه مشخص شد، آدم‌ربایان که دو نفر هستند با یک خودروی سواری پراید، دختر ۱۳ ساله‌ای را از در منزلش ربوده و طی تماس تلفنی با پدرش درخواست ۲۰۰۰ سکه طلا کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات از خانواده دختر ربوده شده و با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی، رد خودروی گروگانگیران را در محور " قائم شهر- ساری" شناسایی کردند.

سردار میرزایی گفت: با اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی، خودروی آدم‌ربایان در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متوقف و متهمان در کمتر از ۳ ساعت دستگیر شدند.

او با اشاره به اینکه در این عملیات پلیسی، دختر ۱۳ ساله صحیح و سالم از دست آدم‌ربایان رها شد و به آغوش خانواده بازگشت، اظهار داشت: متهم اصلی پرونده در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی با انگیزه مالی اقرار کرد.

سردار میرزایی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت و برابر قانون با آنان رفتار خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها