دستگیری عاملان تیراندازی‌های شبانه در غرب تهران

یک قبضه شبه‌سلاح کلت کمری، تعداد 300 عدد فشنگ جنگی کلت 9 میلی‌متری ، تعداد 7 قبضه سلاح سرد و 2 قبضه شمشیر مخصوص درگیری از مخفیگاه متهمان شد.

دستگیری عاملان تیراندازی‌های شبانه در غرب تهران
کد خبر: 555031
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۰ ۱۳:۱۴:۳۸

معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی تهران از دستگیری 2 نفر از افراد شرور و اراذل و اوباش سابقه‌دار در غرب تهران خبر داد و گفت: متهمان برای قدرت‌نمایی در غرب تهران شبانه تیراندازی می‌کردند.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرگرد محمد زیدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: برابر گزارشات دریافتی اواخر هفته گذشته 2نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار در محله جنت آباد ضمن عربده‌کشی و ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم  و امنیت عمومی با استفاده از سلاح گرم تیراندازی‌های متعدد شبانه داشته  و متواری شده بودند.

وی عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع،  شناسایی و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی قرار گرفت و مخفیگاه متهمان در حوالی جنت‌آباد شناسایی شد.

معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی تهران افزود: پس از یکسری تحقیقات میدانی و اطلاعاتی گسترده و هماهنگی‌های قضائی، سرانجام روز گذشته هر 2 متهم در مخفیگاهشان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرگرد زیدی به کشف یک قبضه شبه‌سلاح کلت کمری، تعداد 300 عدد فشنگ جنگی کلت 9 میلی‌متری ، تعداد 7 قبضه سلاح سرد و 2 قبضه شمشیر مخصوص درگیری از مخفیگاه متهمان اشاره و تصریح کرد: متهمان که از اراذل و اوباش با سوابق متعدد شرارت و مزاحمت برای شهروندان هستند، هدف از عمل مجرمانه خود را عرض اندام و خودنمایی اعلام کرده‌اند.

سرگرد محمد زیدی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی گفت: پلیس در مقابل مخلان امنیت جامعه با اقتدار ایستادگی کرده و برابر قانون با اینگونه افراد برخورد خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها