کد خبر: 545578
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۴ ۱۴:۳۸:۴۲
| |

دلیل شلیک پلیس در نازی آباد چه بود

ماموران پس از حضور در محل درگیری مشاهده کردند تعدادی از اراذل و اوباش ضمن قدرت نمایی با سلاح سرد باعث وحشت شهروندان و اخلال در نظم و امنیت عمومی و تخریب سه خودرو شده اند.

دلیل شلیک پلیس در نازی آباد چه بود
کد خبر: 545578
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۴ ۱۴:۳۸:۴۲

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری عامل عربده کشی و تخریب خودروهای محله نازی آباد خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت: در پی تماس شهروندان و اعلام گزارش مبنی بر این که چند نفر با عربده کشی و در دست داشتن سلاح سرد باعث ایجاد رعب و وحشت و صدمه به شهروندان شدند، بلافاصله ماموران کلانتری 130 نازی آباد به محل اعزام شدند .

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل درگیری مشاهده کردند تعدادی از اراذل و اوباش ضمن قدرت نمایی با سلاح سرد باعث وحشت شهروندان و اخلال در نظم و امنیت عمومی و تخریب سه خودرو شده اند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان با مشاهده پلیس از محل متواری شدند و یکی از آنان ضمن تهدید ماموران با سلاح سرد با موتورسیکلت قصد فرار داشت که ماموران پس از صدور اخطار، با استفاده از قانون بکارگیری سلاح و با هدف حفظ جان شهروندان اقدام به تیراندازی هوایی و سپس شلیک گلوله به پای متهم کردند که در نهایت وی زمینگیر و دستگیر شد.

موقوفه ای با اشاره به اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت عمومی با قاطعیت و اقتدار براساس قانون برخورد می شود، خاطر نشان کرد: متهم به همراه پرونده به مرجع قضایی ارجاع شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها