«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

درخواست خواهران برای قصاص برادر

پسر جوان به دلیل اعتیاد به مواد مخدر با پدرش درگیر شد و او را به قتل رساند.

درخواست خواهران برای قصاص برادر
کد خبر: 552382
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۸ ۲۰:۰۰:۰۰

پسری که در پی اعتیاد شدید، پدرش را به قتل رسانده در حالی پای میز محاکمه می‌رود که از سوی خواهرانش برای او درخواست قصاص شده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، این متهم دی سال گذشته پدرش را با وارد آوردن ضربات چاقو کشته و متواری شده بود؛ اما ماموران با انجام تحقیقات او را بازداشت کردند.

خبر این قتل با تماس تلفنی از بیمارستانی در تهران به پلیس داده شد. ماموران متوجه شدند جسم خونین مردی به بیمارستان منتقل و این فرد دقایقی بعد فوت شده است.

دختر مقتول به ماموران گفت: برادرم نیما اعتیاد شدیدی به گل دارد. او سال‌هاست مواد مصرف می‌کند و از زمانی که گل می‌کشد وضعیت خیلی بدی پیدا کرده است. او مدام وسایل خانه را می‌شکند و ما را اذیت می‌کند. روز حادثه برادرم پول می‌خواست که مواد بخرد. من و مادرم پول نداشتیم به او بدهیم، به همین خاطر وسایل خانه را شکست و به سمت من و مادرم حمله کرد و ما را کتک زد. پدرم خیاط است. او سر کار بود. من به پدرم زنگ زدم و درخواست کمک کردم. پدرم کار را تعطیل کرد و به خانه آمد. وقتی برادرم پدرم را دید از او پول خواست، اما پدرم به او پول نداد. نیما به سمت پدرم حمله کرد و او را با چاقو زد. بعد هم از خانه فرار کرد.

اعتراف به قتل پدر

بعد از گفته‌های این دختر ماموران نیما را تحت تعقیب قرار دادند و چند روز بعد بازداشت کردند. نیما بعد از دستگیری به قتل پدرش اعتراف کرد و گفت: من اعتیاد داشتم و همین باعث شده بود خانواده‌ام من را طرد کنند. این موضوع باعث درگیری بین ما می‌شد. روز حادثه من قصد زدن پدرم را نداشتم. من فقط می‌خواستم پول بگیرم و مواد بخرم. آن‌قدر خمار بودم که اصلاً کارهایم دست خودم نبود.

متهم ادامه داد: پدرم به سمتم حمله کرد و به خاطر اینکه خواهرم را کتک زدم با من تندی کرد و بعد از من خواست از خانه بیرون بروم. خیلی ناراحت شدم و درگیری همین‌جا شروع شد. اصلاً متوجه نشدم چطور به پدرم چاقو زدم. حالا به شدت عذاب وجدان دارم و درخواست دارم من را قصاص کنید.

گفته‌های این مرد جوان در حالی است که دو خواهر او درخواست قصاص برادرشان را دارند و اعلام کردند به هیچ وجه حاضر به گذشت نیستند. با صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهم به‌زودی محاکمه می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها