«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ادعای غیراخلاقی برای قتل مرد جوان

متهم مدعی است مقتول قصد داشت به او تعرض کند اما بازپرس این ادعا را درست تشخیص نداد.

ادعای غیراخلاقی برای قتل مرد جوان
کد خبر: 551602
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۳ ۲۳:۱۰:۰۰

مرد جوانی که مدعی است مرتکب قتل شده چون مقتول قصد داشت از او سوءاستفاده و فیلم‌های خصوصی‌اش را منتشر کند به‌زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

به گزارش اعتمادآنلاین، این جوان مدتی قبل اقدام به قتل کرده و سپس متواری شده بود. او زمانی بازداشت شد که دایی مقتول به نام بهنام شکایتی را مطرح کرد و مدعی شد خواهرزاده‌اش به دست فردی به نام عماد کشته شده است. این مرد گفت: آن‌طور که دوستان بهنام می‌گویند عماد وارد خانه خواهرزاده‌ام شد، او را به قتل رساند و فرار کرد.

وقتی جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت، تحقیقات برای پیدا کردن عامل قتل آغاز و در نهایت عماد بازداشت شد. او در تحقیقات به قتل اعتراف کرد اما مدعی شد بهنام را کشته چون مقتول قصد داشته به او تعرض کند. این مرد به ماموران گفت: بهنام مدتی قبل من را به خانه‌اش دعوت کرد و مورد آزار و اذیت قرار داد. او هر چند وقت یک بار این کار را می‌کرد. در نهایت من در برابرش مقاومت کردم. روز حادثه یکی از دوستانم داشت به خانه او می‌رفت که بهنام من را هم دعوت کرد. من گفتم نمی‌روم اما بهنام تلفنی به من گفت از تعرض فیلمبرداری کرده و اگر من به خانه‌اش نروم فیلم را منتشر می‌کند.

متهم گفت: به خانه بهنام رفتم، چند ساعت بعد دوست مشترک‌مان رفت و من و بهنام ماندیم. همین که خواست به طرفم بیاید، با چاقو او را زدم.

گفته‌های این مرد از سوی دایی بهنام رد شد. شاکی گفت: وقتی بهنام خیلی کوچک بود پدر و مادرش فوت کردند و من بهنام را به ایران آوردم و همین‌جا بزرگش کردم و دیگر به افغانستان برنگشتیم. بهنام بچه نداشته من بود. او کار می‌کرد و انسان شریفی بود. بهنام و عماد سر مبلغ پولی با هم درگیری داشتند، عماد نمی‌خواست پول بهنام را بدهد و حالا هم که او را کشته است تهمت می‌زند و حرف‌های بی‌ربطی درباره بهنام می‌گوید.

این در حالی بود که پزشکی قانونی اعلام کرد مقتول با وارد شدن ۱۵ ضربه چاقو جانش را از دست داده است و ضربات همگی کشنده بوده ‌است. همچنین متخصصان تایید کردند به عماد آسیبی وارد نشده‌ است.

به‌ این‌ ترتیب عماد یک بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت. او وقتی با این سوال مواجه شد که اگر بهنام قصد تعرض داشت او چرا به اختیار خودش به خانه بهنام رفت، گفت: بهنام مرا تهدید کرد و من برای اینکه بتوانم فیلم‌هایی را که از من دارد از او بگیرم به خانه‌اش رفتم.

بعد از پایان گفته‌های متهم، کیفرخواست علیه او صادر و در کیفرخواست صادره ادعای عماد در خصوص تعرض از سوی دادستان زیر سوال رفت و درست دانسته نشد چراکه این انگیزه فقط از سوی عماد مطرح شده و او هیچ مدرکی به پلیس ارائه نکرده‌ است. ضمن اینکه عماد با پای خودش به خانه بهنام رفته بود.

به این ترتیب پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران برای رسیدگی فرستاده شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها