«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دستگیری شیطان‌صفت فراری به جرم تعرض به دختر همسایه

متهم بعد از تخفیف در مجازات اعدام با وثیقه از زندان مرخصی گرفته و فرار کرده بود.

دستگیری شیطان‌صفت فراری به جرم تعرض به دختر همسایه
کد خبر: 552308
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۸ ۰۸:۰۷:۳۶

پسر شیطان‌صفت که به جرم تعرض به دختر همسایه به اعدام محکوم شده اما بعد از تخفیف در مجازات از زندان فرار کرده بود، بار دیگر دستگیر شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، این پرونده از نخستین روزهای سال ۹۰ با شکایت دختری جوان به جریان افتاد. این دختر با مراجعه به پلیس تهران شکایتی را مطرح کرد و گفت یکی از پسران محله‌شان او را ربوده و مورد تعرض قرار داده است.

دختر جوان توضیح داد: آن پسر مدتی بود مزاحمم می‌شد تا اینکه امروز وقتی در خیابان منتظر تاکسی بودم سراغم آمد. او با چاقو مرا تهدید کرد، به خانه‌اش برد و مورد تعرض قرار داد و بعد هم گفت اگر شکایت کنم بلایی سرم می‌آورد.

متهم که بعد از ارتکاب این جرم فراری شده بود، چندی بعد به خاطر شرکت در یک نزاع دستگیر شد. هر چند او در بازجویی‌ها اتهام تجاوز به دختر همسایه را رد کرد، اما مدارک زیادی علیه‌اش وجود داشت به همین سبب در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و به اعدام محکوم شد.

متهم بعد از صدور این حکم توبه‌نامه نوشت و خواستار تخفیف در مجازاتش شد. قضات ابتدا این درخواست را رد کردند اما پسر جوان برای دومین بار توبه‌نامه نوشت و این دفعه کمیسیون عفو و بخشودگی با تغییر مجازات او از اعدام به حبس ابد موافقت کرد.

متهم که بیماری سختی داشت در ادامه روند قضایی پرونده‌اش بار دیگر درخواست تخفیف مجازات کرد و این بار حکم حبس ابد به ۳۰ سال زندان تغییر کرد. پس از آن او دو سال قبل توانست به دلیل بیماری‌اش از زندان مرخصی بگیرد.

متهم بعد از سپردن وثیقه فراری شد و دیگر به زندان بازنگشت تا اینکه ماموران بار دیگر برای دستگیری وی به تکاپو افتادند و بالاخره توانستند او را بعد از دو سال زندان دستگیر کنند.

متهم اکنون روانه زندان شده تا دوران محکومیت ۳۰ساله‌اش را سپری کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها