کد خبر: 550533
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۷ ۲۳:۲۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دکتر زیبایی؛ متهم تعرض به دختر جوان

دختر ۲۰ ساله علاوه بر تعرض، به اتهام قصور پزشکی نیز از این جراح شکایت کرده و این پرونده در جریان است.

دکتر زیبایی؛ متهم تعرض به دختر جوان
کد خبر: 550533
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۷ ۲۳:۲۰:۰۰

جراح زیبایی که متهم است دختری جوان را مورد آزار قرار داده و باعث نقص عضو او شده است محاکمه شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، این جراح زیبایی که دو بار پیش از این نیز به خاطر قصور پزشکی محکوم شده بود، رابطه با دختر جوان را قبول کرده است.

یک سال قبل دختری ۲۰ ساله شکایتی را مطرح کرد و مدعی شد از سوی یک جراح زیبایی مورد تعرض قرار گرفته است. این دختر در توضیح آنچه رخ داده بود گفت: من از طریق یکی از دوستانم به جراح مطرح معرفی شدم. دوستم سال‌ها مشتری او بود و آقای جراح مشتری جدید قبول نمی‌کرد، اما چون دوستم من را معرفی کرده بود او هم قبول کرد و من چند عمل جزئی زیبایی در مطب او انجام دادم.

دختر شاکی گفت: این پزشک چند ماه قبل به من پیشنهاد داد به بدنم چربی تزریق کنم تا هیکلم بهتر شود. من هم قبول کردم، چون دوست داشتم مثل مدل‌ها زندگی کنم. وقتی به مطب رفتم برای من چربی را تزریق کرد. این کار درد زیادی داشت ولی همین که می‌دانستم زیبا می‌شوم برایم کافی بود تا اینکه یک روز بعد بدنم سیاه شد. خیلی وضعیت بدی داشتم. وقتی به مطب مراجعه کردم، پزشک گفت این اتفاق از عوارض عمل است و برطرف می‌شود اما پوستم آن‌قدر سیاه شد که ریخت! این‌ بار دکتر جراح گفت دارو فاسد بوده و از من خواست پیش او بروم تا مواد را از بدنم خارج کند. آدرس جای جدیدی را داد و من هم به آن آدرس رفتم. فکر می‌کردم آدرس یکی از کلینیک‌هاست که در آن کار می‌کند. وقتی وارد محل شدم متوجه شدم آنجا خانه است. پرسیدم چرا در خانه می‌خواهید مرا درمان کنید. گفت، نگران نباش تجهیزات دارم و بعد به من نزدیک شد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد، به زور و سختی خودم را از خانه خارج کردم. وقتی تهدیدش کردم شکایت می‌کنم، وعده داد مجانی مرا درمان می‌کند و هر چقدر بخواهم خسارت می‌دهد و بعد خواست شکایت نکنم.

این دختر ادامه داد: مدتی بعد فهمیدم هرچه گفته دروغ است. او نتوانست من را درمان کند. مدت‌هاست درد زیادی تحمل می‌کنم و مجبور به انجام چندین جراحی شده‌ام.

بعد از گفته‌های این دختر، با توجه به مدارکی که ارائه داد، جراح زیبایی احضار شد. او اتهام را رد کرد و گفت: اتفاقات این‌چنینی در پزشکی رخ می‌دهد. گاهی مواد با بدن بیمار همخوانی ندارد و عوارض دارد. درباره این دختر هم همین اتفاق افتاد و من قول درمان دادم و سر قولم هم هستم؛ اما درباره ادعای تجاوز باید بگویم او خودش به خانه من آمد و به رابطه با من رضایت داشت.

با توجه به تکمیل تحقیقات، جلسه رسیدگی به این پرونده برگزار و پس از پایان دکتر زیبایی به شلاق، تبعید و دو سال محرومیت از طبابت به خاطر آزار دختر جوان و سوءاستفاده از شغلش محکوم شد. همچنین پرونده او در خصوص قصور پزشکی و تزریق مواد فاسد به دختر جوان به دادسرای جرائم پزشکی ارسال شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها