مرد کلاهبردار به خواهرش هم رحم نکرد

زن مالباخته در خانه نشسته بود که متوجه شد مبلغی از حسابش کسر شده است.

مرد کلاهبردار به خواهرش هم رحم نکرد
کد خبر: 551093
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۰ ۱۱:۴۳:۰۲

فردی که با سوءاستفاده از عابر بانک خواهر خود از وی کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش اعتماد آنلاین به نقل از پلیس فتا سرگرد احسان بهمنی، رئیس پلیس فتا استان هرمزگان در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه شهروند هرمزگانی و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر کلاهبرداری از حساب بانکی وی پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس  قرار گرفت.

این مقام مسئول افزود: شاکی در اظهارات ابتدایی خود بیان داشت در خانه بودم که متوجه شدم پولی از حسابم  کسر شده است به همین دلیل موضوع را با پلیس در میان گذاشتم.

سرگرد بهمنی بیان کرد: با اقدامات فنی کارآگاهان سایبری، متهم مورد شناسایی قرار گرفت و طی هماهنگی با دستگاه قضایی، دستگیر شد.

وی افزود: متهم ابتدا منکر اتهامش شد ولی پس از مواجهه ‌شدن با مستندات و مدارک جمع آوری شده از سوی کارشناسان به جرم خود اعتراف کرد و بیان داشت با توجه به نیاز مالی که داشتم،  کارت خواهرم را برداشتم و به دستگاه عابر بانک رفتم چون رمزش را از قبل می‌دانستم مبلغی را برداشت و مبالغی را انتقال دادم و خرید هم کردم و فکر نمی‌کردم کسی بتواند مرا شناسایی کند.

این مقام انتظامی بیان داشت: هموطنان به هیچ عنوان اطلاعات کارت خود را در اختیار دیگران و حتی نزدیکان خود قرار ندهند و در نظر داشته باشند در اختیار قرار دادن اطلاعات کارت بانکی در اختیار دیگران باعث متضرر شدن آنها خواهند شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها