کد خبر: 549240
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۷ ۱۲:۰۸:۵۶
| |

مرد شیاد خیلی راحت سر 145 نفر کلاه گذاشت

متهم با فریب طعمه‌هایش 90 میلیارد ریال از آنها کلاهبرداری کرد.

مرد شیاد خیلی راحت سر 145 نفر کلاه گذاشت
کد خبر: 549240
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۷ ۱۲:۰۸:۵۶

مردی با جلب اعتماد 145 نفر و فریب آنها بالغ بر 90 میلیارد ریال کلاهبرداری کرد.

به گزارش اعتماد آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ ایرج خانی‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنها موضوع در دستور کار  کارآگاهان  اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته توسط کارآگاهان مشخص شد متهم با جلب اعتماد و به بهانه خرید و فروش موبایل و عتیقه جات اقدام به کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: کارآگاهان پس از پیگیری‌های ویژه و انجام اقدامات علمی و تخصصی سرانجام موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و طی یک عملیات ویژه با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر کنند.

سرهنگ خانی‌پور با بیان اینکه متهم تاکنون به 90 میلیارد ریال کلاهبرداری از 145 نفر از شهروندان اعتراف کرده است عنوان داشت: پرونده در این خصوص تشکیل و تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان قبل از هرگونه معامله و فروش اموال تحقیقات لازم را به عمل آورده و از ماهیت افراد و اعتبار چک آنها اطمینان حاصل کنند و هر زمان به رفتار و اعمال خریداران مشکوک شدند موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا جلوی سوء استفاده این گونه افراد گرفته شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها