کد خبر: 549471
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۹ ۲۳:۱۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

رفیق‌کشی به‌ خاطر کتانی چندمیلیونی

متهم که به‌ شدت از کرده خودش پشیمان بود گفت: من قصد قتل نداشتم. از اتفاقی که افتاده خیلی پشیمانم و از اینکه پدر و مادر سعید را داغدار کردم خودم بیشتر در عذاب هستم.

رفیق‌کشی به‌ خاطر کتانی چندمیلیونی
کد خبر: 549471
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۹ ۲۳:۱۰:۰۰

جوانی که به‌ خاطر یک جفت کتانی دوستش را به قتل رسانده است به‌ زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

به گزارش اعتمادآنلاین، این متهم وقتی دید دوستش کتانی گران‌قیمتی به پا دارد اما هنوز بدهی او را نداده است، عصبانی شد و او را به ضرب چاقو به قتل رساند.

این قتل سال گذشته رخ داد و پلیس زمانی در جریان قرار گرفت که جوان مجروح را به بیمارستان رساندند. ساعاتی بعد ماموران متوجه شدند این فرد جانش را از دست داده است. تحقیقات پلیس نشان داد، این مرد سعید نام دارد و به دست دوستش میثم مجروح شده و سپس به قتل رسیده است.

وقتی میثم بازداشت شد، به قتل سعید اعتراف کرد و گفت: درگیری ما به خاطر پولی بود که من به او قرض داده بودم اما سعید بود که به من حمله کرد.

متهم گفت: مدتی قبل سعید از من دو و نیم میلیون تومان پول خواست. قرار بود خیلی زود پس بدهد اما نداد. وقتی به او گفتم پولم را پس بده گفت ندارد. من هم دیگر چیزی نگفتم چون با هم رفیق بودیم. مدتی بعد یک روز که سعید مقابل خانه ما آمده بود دیدم کتانی خاصی از یک برند معروف پوشیده است. به او گفتم این کتانی اصل است؟ جواب مثبت داد. قیمت کتانی چندین میلیون تومان بود؛ وقتی دیدم کتانی خریده ولی پول من را نداده عصبانی شدم و به او اعتراض کردم. درگیری بین ما بالا گرفت و سعید با چاقو به من حمله کرد و من هم با همان چاقو که دستش بود او را زدم.

قصد قتل نداشتم

متهم که به‌ شدت از کرده خودش پشیمان بود گفت: من قصد قتل نداشتم. از اتفاقی که افتاده خیلی پشیمانم و از اینکه پدر و مادر سعید را داغدار کردم خودم بیشتر در عذاب هستم.

پیرو اظهارات پسر جوان و بازسازی صحنه جرم پرونده او به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به‌ زودی به اتهام او رسیدگی شود. این در حالی است که پدر و مادر سعید برای میثم درخواست مجازات قصاص کرده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها