کد خبر: 549079
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۷ ۰۹:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از محاکمه مرد متهم به فرزندکشی گزارش می‌دهد:

از کشتن پسرم در عذاب هستم

این مرد بعد از ارتکاب قتل، دو بار اقدام به خودکشی کرد اما زنده ماند و خودش را تسلیم پلیس کرد.

از کشتن پسرم در عذاب هستم
کد خبر: 549079
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۷ ۰۹:۳۰:۰۰

پدر عصبانی که پسرش را با ضربه چاقو به قتل رسانده است در دادگاه گفت به شدت عذاب وجدان دارد.

به گزارش اعتمادآنلاین، این مرد یک سال قبل پسرش را به قتل رسانده و سپس فرار کرده بود؛ اما تسلیم شد و در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت.

در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده کیفرخواست علیه متهم خوانده و برای او درخواست مجازات شد.

گذشت از شوهر

سپس مادر مقتول به عنوان ولی دم در جایگاه قرار گرفت و گفت از شوهرش شکایتی ندارد. این زن گفت شوهرش از کارهای پسرش خسته شده بود. او توضیح داد: پسرم خیلی ما را اذیت می‌کرد و کارهایش کلافه‌کننده شده بود. ما پیش همسایه‌ها آبرو نداشتیم. من از شوهرم شکایتی ندارم و می‌دانم که او به عمد این کار را نکرده است.

پسرم اذیت می‌کرد

در ادامه متهم در جایگاه حاضر شد. او گفت: من اتهام قتل را قبول دارم. پسرم خیلی ما را اذیت می‌کرد. او مدام مزاحم همسایه‌ها می‌شد و آنها را هم اذیت می‌کرد. مادرش را نیز کتک می‌زد. من خیلی عصبی شده بودم و نمی‌توانستم رفتار او را اصلاح کنم. روز حادثه با هم به اطراف تهران رفتیم. با خودم گفتم کمی خلوت می‌کنیم و با بچه صحبت می‌کنم. این‌طوری شاید آرام شود. به او گفتم، چرا این کارها را می‌کنی و چرا من و مادرت را کلافه می‌کنی؟ عصبانی شد و با هم جرو‌بحث کردیم. او یکباره با مشت به بینی من کوبید و خونریزی کرد. من هم که از عصبانیت کنترل خودم را از دست داده بودم یک ضربه چاقو به او زدم که به شاهرگش برخورد کرد. درجا متوجه شدم پسرم فوت می‌کند چون خون زیادی از بدنش خارج شد. از ترس فرار کردم و مدتی در جایی خودم را مخفی کردم.

متهم در ادامه گفت: چند ساعتی که از این اتفاق گذشت، تازه به خودم آمدم و فهمیدم چه شده است. تصمیم گرفتم خودم را بکشم. دو بار قرص خوردم که خودکشی کنم اما نجاتم دادند. در زمان خودکشی پزشکان نفهمیدند من چه کسی هستم و من را تحویل ماموران ندادند تا اینکه تصمیم گرفتم خودم را تسلیم کنم.

پدر پشیمان ادامه داد: با پلیس تماس گرفتم و خودم را تسلیم کردم. بعد از آن هم با همسرم تماس گرفتم. من از اینکه همسرم اعلام گذشت کرد از او خیلی تشکر می‌کنم؛ اما می‌خواهم بگویم خودم خیلی در عذاب هستم و ناراحتم. فکر می‌کنم دیگر نمی‌توانم زندگی کنم، امیدوارم گذشت همسرم بتواند کمی مرا آرام کند.

بعد از پایان گفته‌های متهم و وکیل مدافع او هیات قضات برای تصمیم‌گیری در این خصوص وارد شور شدند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها