کد خبر: 549081
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۶ ۲۳:۱۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

قتل با ادعای تهیه فیلم سیاه از زن جوان

مرد متهم به قتل ادعا می‌کند همسرش با فیلم و عکس‌های سیاه همسرش را تهدید می‌کرد.

قتل با ادعای تهیه فیلم سیاه از زن جوان
کد خبر: 549081
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۶ ۲۳:۱۰:۰۰

زن و شوهری که به ارتکاب قتل متهم شده‌اند ادعا می‌کنند مقتول از زن جوان فیلم سیاه گرفته بود و به همین دلیل او را کشتند.

به گزارش اعتمادآنلاین، این پرونده با تماس تلفنی شهروندی با پلیس به جریان افتاد. این مرد به ماموران گفت جسم نیمه‌جان مردی جوان مقابل در خانه‌اش افتاده است.

با حضور ماموران و دیدن جسم نیمه‌جان مرد مجروح، او به بیمارستان انتقال داده شد. شهروندی که با پلیس تماس گرفته بود گفت: من در خانه بودم که صدای کوبیده شدن جسمی و سپس داد و فریاد شنیدم. زمانی که در خانه را باز کردم دیدم مردی خون‌آلود روی زمین افتاده است و زن و مردی هم سوار موتور شدند و فرار کردند.

ساعاتی از این گزارش نگذشته بود که ماموران متوجه شدند مرد مجروح در بیمارستان جانش را از دست داده است.

بررسی برای مشخص شدن هویت مقتول آغاز شد و کارآگاهان فهمیدند این مرد شاهرخ نام دارد و از مدتی قبل با زنی به نام نسترن رابطه داشته است. با شناسایی نسترن او مورد تحقیق قرار گرفت و ابتدا منکر همه چیز شد؛ اما وقتی دید ماموران متوجه شده‌اند او آخرین فردی بوده که با شاهرخ تماس گرفته است به ارتکاب قتل با همدستی شوهرش اعتراف کرد. نسترن گفت: شاهرخ من را وادار به ارتکاب کارهای خلاف می‌کرد و شوهرم او را به قتل رساند.

به این ترتیب همسر این زن به نام حامد بازداشت شد. او گفت: به خاطر وضعیت بد مالی که داشتیم همسرم در یک کارگاه خیاطی کار می‌کرد. مدتی از کار کردنش گذشته بود که فهمیدم با فردی رابطه دارد. این موضوع بسیار من را اذیت کرد. وقتی به همسرم گفتم متوجه شده‌ام به من خیانت می‌کند برایم توضیح داد که چه اتفاقی افتاده است. زنم گفت شاهرخ به‌زور او را آزاد داده و فیلم و عکس تهیه کرده و با همان عکس‌ها تهدیدش کرده تا کارهای خلاف دیگری انجام بدهد. از نظر من شاهرخ باید می‌مرد. به همسرم گفتم با او قرار بگذارد. وقتی شاهرخ سر قرار آمد خودم رفتم و به ضرب چاقو او را کشتم.

در ادامه نسترن یک‌ بار دیگر مورد تحقیق قرار گرفت. او گفت: من با شاهرخ مدت‌ها بود که همکار بودم. یک روز به بهانه اینکه اگر سوال کاری داشت از من بپرسد شماره تماسم را گرفت و بعد هم به من زنگ زد و قرار گذاشت. وقتی سر قرار رفتم مرا آزار داد. او من را تهدید کرد و گفت اگر در این‌ باره به کسی حرفی بزنم اعضای خانواده‌ام را می‌کشد. او با همین ترفند من را وادار به خلاف کرد و بعد هم به همین شیوه از من اخاذی می‌کرد.

زن ادامه داد: شوهرم به من گفت می‌خواهد شاهرخ را گوشمالی بدهد. با شاهرخ قرار گذاشتم و وقتی سر قرار حاضر شدیم شوهرم با چاقو او را به قتل رساند.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. این در حالی است که اولیای دم برای متهمان درخواست قصاص و اشد مجازات کرده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱

    عجب مملکتی درست کردی یکدستی تحویل بگیر ریشه این گزارش هم مثل خیلیهای دیگه فقروبدبختی تمام ثروت هم تواون یکدست وتودوروبریهات واقوام ومجیزگویانت است این خدایی که که میگن وجودداردکه انتقام ازت بگیره یانه خداپایه ظلمت راخراب کنه انشالله

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها