کد خبر: 548742
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۵ ۰۷:۲۷:۵۳
| |

مرد قاتل راز مرگ همسر دخترش را به گور برد

مرد میانسال بعد از کشتن همسر و دخترش اقدام به خودکشی کرده بود و در نهایت جانش را از دست داد.

مرد قاتل راز مرگ همسر  دخترش را به گور برد
کد خبر: 548742
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۵ ۰۷:۲۷:۵۳

مرد میانسال که پس از قتل همسر و دخترش، اقدام به خودزنی کرده بود؛ پس از 3 روز تسلیم مرگ شد.

به گزارش «ایران»، رسیدگی به این ماجرا از ساعت 4 بامداد سه‌شنبه 30 فروردین و به‌دنبال گزارش قتل مادر و دختری به بازپرس محمد حسین زارعی آغاز شد.

وقتی تیم جنایی راهی محل حادثه در لویزان شدند داخل آپارتمان طبقه اول با جسد زن 47 ساله و دختر 15 ساله‌اش در اتاق پذیرایی مواجه شدند. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که هر دو قربانی با جسمی مانند طناب خفه شده‌اند و از زمان مرگ حدود 24 ساعت می‌گذرد.

پسر 7 ساله خانواده وقتی از مدرسه به خانه برگشته و پدرش را با دست و پاهای خونین دیده بود با عمه‌اش تماس گرفته و از او کمک خواسته بود.

بدین ترتیب زمانی که زن جوان وارد خانه شده و با پیکر خونین برادرش و اجساد همسر و دختر او روبه‌رو شده موضوع را به پلیس اعلام کرده بود.

مرد 58 ساله که از نظر جسمی و روحی وضعیت خوبی نداشت در صحنه جنایات گفت: «همسر و دخترم برایم پاپوش درست کرده بودند و می‌خواستند آبرویم را ببرند.»

او در حال انتقال به بیمارستان گفت: من بازنشسته هستم وضعیت مالی خوبی ندارم از طرفی به من گفته بودند خانه‌ای که در آن ساکن هستم را تحویل دهم. همه مشکلات دست به دست هم داد و مرا از نظر ذهنی و روحی درگیر کرد.

متهم میانسال ادامه داد: شب حادثه همسرم را در اتاق خواب خفه کردم. صبح پسرم را به مدرسه بردم و زمانی که به خانه برگشتم، متوجه شدم که دخترم از ماجرای مرگ مادرش باخبر شده است. به همین دلیل او را نیز خفه کردم و جسد همسرم را نیز به پذیرایی انتقال دادم. بعد ازساعاتی، به خاطر عذاب وجدان تصمیم گرفتم به زندگی‌ام پایان دهم و با دستگاه فرز دست و پایم را بریدم.

مرد میانسال پس از انتقال به بیمارستان تحت درمان قرار گرفت، اما کم کم هوشیاری خود را از دست داد و به کما رفت. درنهایت صبح جمعه و سه روز پس از جنایاتی که مرتکب شده بود در بیمارستان فوت کرد و به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها