کد خبر: 545723
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۵ ۱۰:۵۰:۲۹
| |

قتل هولناک همسر و مادرزن با شلیک گلوله

قاتل فراری در درگیری با ماموران پلیس هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.

قتل هولناک همسر و مادرزن با شلیک گلوله
کد خبر: 545723
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۵ ۱۰:۵۰:۲۹

مردی که با همسر خود اختلاف داشت در جنایتی هولناک دست به اسلحه برد و این زن و  مادر او را به قتل رساند. متهم در جریان درگیری با ماموران پلیس کشته شد.

حدود ساعت ۴۰ دقیقه بامداد امروز در پی وقوع یک فقره قتل با اسلحه در یکی از خیابان‌های شهر گناوه، بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی و مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند که مشخص شد مردی ۲۳ ساله به علت اختلافات خانوادگی با همسر، برادر و مادر همسر خود، آن‌ها را با یک قبضه کلت کمری مورد شلیک گلوله قرار داده است.

سرانجام با بررسی‌های میدانی پلیس، مرگ همسر ۱۶ ساله و مادر همسر ۵۱ ساله قاتل که به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده بودند، از سوی کارشناسان اورژانس تأیید شد و برادر همسرش نیز مجروح و تحت درمان است.

بلافاصله پس از وقوع این حادثه، طرح مهار برای دستگیری قاتل در سطح شهرستان گناوه و دیلم اجرا و قاتل متواری که قصد خروج از استان را داشت، در یک درگیری و تیراندازی به سمت ماموران انتظامی در ایستگاه بی بی حکیمه شهرستان دیلم، مجروح و به علت شدت جراحات کشته شد.

سردار حیدر سوسنی، فرمانده انتظامی استان بوشهر با تایید این خبر گفت: قاتل با همسرش و خانواده او اختلافات خانوادگی داشت و در روز حادثه نیز به همین دلیل، با آن‌ها درگیر شده و با شلیک اسلحه آنان را به قتل رساند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها