کد خبر: 546897
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۳ ۰۷:۵۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

مرد معتاد زنش را با اسلحه کشت و گریخت

متهم به قتل از مدتی قبل بر سر مصرف مواد مخدر با همسرش اختلاف داشت تا اینکه دست به جنایت زد.

مرد معتاد زنش را با اسلحه کشت و گریخت
کد خبر: 546897
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۳ ۰۷:۵۰:۰۰

کارآگاهان جنایی تهران در تعقیب مردی هستند که با شلیک به سر زنش او را به قتل رسانده و فرار کرده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، این جنایت ساعت ۱۴ بعدازظهر روز یکشنبه گذشته در جنوب تهران به وقوع پیوست و اهالی یک ساختمان در تماس با پلیس از قتل زنی جوان خبر دادند. وقتی ماموران به محل حادثه رفتند پیکر خونین زنی ۳۵ساله را مشاهده کردند که اثر شلیک گلوله به سرش مشهود بود.

یکی از اهالی ساختمان گفت: ظهر ناگهان صدای شلیک گلوله شنیدم و سراسیمه از خانه بیرون آمدم. همراه همسایه‌ها به طبقه سوم که صدا از آنجا به گوش رسیده بود رفتیم. دیدیم مرد صاحبخانه در حالی‌که بسیار مضطرب است از آپارتمان بیرون آمد و بدون اینکه در را ببندد فرار کرد.

این مرد ادامه داد: همراه همسایه‌ها وارد آپارتمان شدیم و جسد این زن را دیدیم. بعد هم بلافاصله با پلیس تماس گرفتیم.

کارآگاهان جنایی در تحقیقات مقدماتی پی بردند مرد فراری به مواد مخدر اعتیاد دارد و علاوه بر این، سلاح نیز خرید و فروش می‌کند. او از مدت‌ها قبل با همسرش اختلاف داشت و در نهایت او را به قتل رساند. این مرد بعد از همسرکشی به یکی از اقوامش تلفن زده و موضوع را اطلاع داده و از او خواسته بود دنبال دخترش که در مدرسه است، برود.

افسران جنایی در ادامه به پرس‌وجو از پسر ۱۷ساله مقتول پرداختند. این نوجوان گفت: پدرم معتاد به مواد مخدر است و مادرم به همین دلیل با او اختلاف داشت و همیشه از او می‌خواست مواد را ترک کند، اما پدرم راضی به این کار نبود. زمان حادثه من بیرون بودم و وقتی برگشتم جسد مادرم را دیدم. مادرم لباس بیرون به تن داشت و معلوم است می‌خواست از خانه بیرون برود که پدرم او را کشت. مادرم قبلاً گفته بود اگر پدرم مواد را ترک نکند، او قهر خواهد کرد.

بنا به این گزارش، پلیس اکنون در تلاش است تا ردی از مرد فراری به دست بیاورد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها