کد خبر: 546114
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۸ ۰۷:۴۴:۰۰
| |

اعتماد آنلاین گزارش می‌دهد

شکست عشقی دختر جوان راز دزدی میلیاردی را فاش کرد

این دختر طعمه شده بود تا جوان سارق بتواند کلید خانه مرد تاجر را به دست بیاورد و سرقت را انجام بدهد.

شکست عشقی دختر جوان راز دزدی میلیاردی را فاش کرد
کد خبر: 546114
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۸ ۰۷:۴۴:۰۰

دختر عاشق قبول کرد به پسر مورد علاقه‌اش برای سرقت از خانه مردی ثروتمند کمک کند اما بعد از دزدی فهمید فریب خورده و آن پسر با دختری دیگر ازدواج کرده است. به همین دلیل نزد پلیس رفت و همه ماجرا را بازگو کرد.

شکایت مالباخته

به گزارش اعتماد آنلاین سرقت از خانه مرد ثروتمند در روزهای آغازین مهر سال گذشته رخ داد و بعد از آن مالباخته که مردی مسن است به پلیس آگاهی رفت و شکایتی را در رابطه با دزدیده شدن ۳‌میلیارد‌تومان مطرح کرد.

این مرد تاجر به ماموران گفت: همراه خانواده‌ام برای تفریح به شمال رفته بودیم اما وقتی برگشتیم دیدیم همه وسایل به هم ریخته شده و سارقان جواهرات و دلارهایم را که حدود ۳‌میلیارد تومان ارزش داشت برده‌اند.

وقتی ماموران برای شناسایی سارق یا سارقان وارد عمل شدند پی بردند عامل اصلی دزدی مرد جوانی است که با نقاب و دستکش به محل سرقت رفته و با کلید در خانه شاکی را باز کرده است.

رازگشایی از دزدی

تحقیقات برای شناسایی سارق ناشناس ادامه داشت تا این‌که چندی قبل دختری جوان به پلیس آگاهی رفت و رازی بزرگ را برملا کرد.  این دختر گفت: یک سال پیش در مهمانی با پسری به اسم بهروز آشنا شدم و او ادعا کرد به من علاقه‌مند شده است. ما مدتی با هم ارتباط تلفنی داشتیم تا این‌که من هم به او علاقه پیدا کردم و ارتباط ما از آن به بعد بیشتر شد. بهروز همیشه از عشق و زندگی خوبی می‌گفت که در کنار هم خواهیم داشت و خوشبخت خواهیم شد. البته ما یک مشکل داشتیم. بهروز پول کافی برای ازدواج نداشت. رابطه ما ادامه داشت تا این‌که او یک روز مرا به مهمانی بزرگی دعوت کرد و در آنجا مردی مسن را به من نشان داد و گفت او بسیار ثروتمند است و اگر با این مرد دوست شوم و بتوانم کلید خانه‌اش را به ‌دست بیاورم می‌تواند با سرقت از آنجا پول خوبی به چنگ بیاورد و با هم ازدواج کنیم. من پیشنهاد بهروز را قبول کردم و با آن مرد دوست شدم و به خانه‌اش رفت و آمد داشتم تا اینکه توانستم از کلید خانه‌اش یک یدک بسازم. آن را به بهروز دادم و او دزدی را مرتکب شد.

این دختر ادامه داد: بهروز بعد از سرقت ناپدید شد تا این‌که از دوستانش شنیدم به ترکیه رفته و با دختری که از قبل عاشق او بوده ازدواج کرده است. از آن به بعد دنبال فرصتی برای گرفتن انتقام بودم تا این‌که باخبر شدم بهروز به ایران برگشته برای همین تصمیم گرفتم پلیس را باخبر کنم.

ماموران بعد از اطلاع از این جزییات بهروز را دستگیر کردند. پسر جوان وقتی تحت بازجویی قرار گرفت به جرمش اعتراف کرد و روانه بازداشتگاه شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها