کد خبر: 655409
|
۱۴۰۳/۰۱/۰۶ ۱۲:۲۰:۰۰
| |

محمدعلی الحوثی:

عربستان به هواپیماهای آمریکایی اجازه عبور برای تجاوز به یمن بدهد، هدف قرار خواهند گرفت

«محمدعلی الحوثی» از اعضای شورای عالی سیاسی یمن به عربستان سعودی درباره هرگونه همکاری با آمریکا در حمله به خاک یمن هشدار داد.

عربستان به هواپیماهای آمریکایی اجازه عبور برای تجاوز به یمن بدهد، هدف قرار خواهند گرفت
کد خبر: 655409
|
۱۴۰۳/۰۱/۰۶ ۱۲:۲۰:۰۰

محمد علی الحوثی از اعضای شورای عالی سیاسی یمن به عربستان سعودی درباره هرگونه همکاری با آمریکا در حمله به خاک یمن هشدار داد.

به گزارش فارس، محمد علی الحوثی که شامگاه یکشنبه با شبکه «المسیره» مصاحبه می‌کرد، گفت: «پیامی برای عربستان سعودی ارسال کرده‌ایم با این مضمون که اگر به هواپیماهای آمریکایی اجازه بدهد از خاکش یا حریم هوایی‌اش برای تجاوز به یمن استفاده کنند، آن‌ها نیز هدف ما خواهند بود.»

محمد علی الحوثی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: «از رژیم‌های عربی می‌خواهیم اجازه پرواز به هواپیماهای آمریکایی از پایگاه‌های موجود در کشورشان یا حمل سلاح از این پایگاه‌ها برای اسرائیل را ندهند.»

الحوثی همچنین در ادامه از کشورهای عربی و اسلامی خواست صادرات فرآوردهای نفتی خود به اروپا و آمریکا را تا 50 درصد کاهش دهند.

 او در عین حال گفت کشورهای عربی و اسلامی تا امروز به صورت آشکار و واضح حملات اسرائیل به غزه را محکوم نکرده‌اند.

این عضو شورای سیاسی یمن همچنین اشاره کرد: «ما در حمایت از برادرانمان در غزه و برای حمایت از آن‌ها با آمریکا و انگلیس و دشمن اسرائیلی تقابل می‌کنیم. ما به آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها می‌گوییم حملات وحشیانه و تروریستی شما محکوم است و اهداف خود را محقق نمی‌کند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها