کد خبر: 650967
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۸ ۰۹:۰۵:۱۲
| |

واکنش نتانیاهو به پاسخ حماس به پیشنهاد آتش‌بس؛ جنگ ادامه خواهد داشت

نخست وزیر اسرائیل در واکنشی که پس از ارائه پاسخ حماس به پیشنهاد آتش بس مطرح شد، گفت که اسرائیل به جنگ در غزه تا زمان تحقق پیروزی ادامه خواهد داد.

واکنش نتانیاهو به پاسخ حماس به پیشنهاد آتش‌بس؛ جنگ ادامه خواهد داشت
کد خبر: 650967
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۸ ۰۹:۰۵:۱۲

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنشی که پس از ارائه پاسخ حماس به پیشنهاد آتش بس مطرح شد، گفت که اسرائیل به جنگ در غزه تا زمان تحقق پیروزی ادامه خواهد داد. به گزارش آرتی عربی، بنیامین نتانیاهو در دیداری که به همراه همسرش، ساره با نمایندگانی از خانواده‌های کشته شدگان اسرائیلی در جنگ علیه غزه داشت، گفت: من بر یک مسئله اصلی متمرکز هستم و آن تحقق پیروزی کامل است، این پیروزی در راه است و ما به سمت تحقق آن پیش رفته‌ایم و به صورت مداوم به سمت آن حرکت می‌کنیم.

به گزارش شفقنا، نتانیاهو ادعا کرد: ما در مسیر تحقق پیروزی کامل هستیم و تا قبل از تحقق آن دست نخواهیم کشید. این موضع اکثر قاطع مردم است. برای من مهم است که بدانید این مهم در دسترس ما است.

پیشتر جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا تصریح کرد: تحرکاتی در قبال توافق برای آزادسازی اسیران و توقف درگیری‌ها در غزه در جریان است.

جنبش حماس اعلام کرد که پاسخ خود به توافق آتش بس را به مسئولان قطر و مصر تحویل داده است.

جنبش حماس اعلام کرد که کمی پیشتر، پاسخ خود به توافق ‌چهارچوبی را به برادران در قطر و مصر تحویل داده است.

حماس اعلام کرد که بعد از رایزنی در سطح رهبری در جنبش حماس و رایزنی با گروه‌های مقاومت این پاسخ را تحویل داده است.

همچنین آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا گفت: من تمام تلاش خود را برای بررسی توافق چهارچوبی با اسرائیل به منظور تمدید و گسترش آتش بس در غزه و خارج کردن اسیران انجام خواهم داد.

وزیر خارجه آمریکا گفت: ما به استفاده از تمامی ابزارهای موجود برای رسیدن به آتش بس مداومی که طی آن اسیران از غزه خارج شوند، ادامه خواهیم داد.

بلینکن تصریح کرد: من فردا -چهارشنبه- پاسخ حماس به توافق آزادی اسیران را با اسرائیل مورد بررسی قرار خواهم داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها