کد خبر: 645964
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۵ ۱۶:۳۵:۳۵
| |

حماس:

ترور فرمانده سپاه یک تجاوز بزدلانه است

حماس اعلام کرد که اقدام رژیم صهیونیستی در ترور و به شهادت رساندن سیدرضی موسوی عضو ارشد سپاه پاسداران ایران در سوریه یک تجاوز بزدلانه است.

ترور فرمانده سپاه یک تجاوز بزدلانه است
کد خبر: 645964
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۵ ۱۶:۳۵:۳۵

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» اعلام کرد که اقدام رژیم صهیونیستی در ترور و به شهادت رساندن «سید رضی موسوی» عضو ارشد سپاه پاسداران ایران در سوریه یک تجاوز بزدلانه است.

به گزارش ایسنا، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: اقدام رژیم اشغالگر در ترور سردار رضی موسوی در خاک سوریه یک جنایت و تجاوز بزدلانه و نقض فاحش حاکمیت یک کشور عربی است.

در این بیانیه آمده است: و این یک قلدری و جنایتی است که تمامی قوانین و عرف‌های بین‌المللی را نقض می‌کند و امنیت و ثبات در منطقه را تهدید می‌کند که این مسئله ایجاب می‌کند رژیم صهیونیستی منزوی شده و تروریسم آن به عنوان جنایت تلقی شود و محاکمه گردد.

جنبش حماس تصریح کرد: جنایت‌های اشغالگر در داخل و خارج فلسطین باعث نخواهد شد که اراده مردم و امت ما در هم بشکند و مقاومت مداوم ما تا زمان بیرون راندن اشغالگر و ریشه‌کن کردن آن خاموش گردد.

جنبش حماس همچنین به سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران شهادت سردار موسوی را تسلیت گفت.

سردار موسوی از مستشاران نظامی ایران در سوریه بود که عصر روز دوشنبه با حمله تروریستی ارتش صهیونیستی در زینبیه سوریه به شهادت رسید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها