کد خبر: 645745
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۴ ۰۹:۱۸:۱۱
| |

پیام مهم و فوری السنوار رهبر حماس به دفتر سیاسی این جنبش

الجزیره آگاه شده است که رئیس جنبش مقاومت اسلامی(حماس) در نوار غزه در دو روز اخیر یک پیام مهم و طولانی به رئیس و اعضای دفتر سیاسی این جنبش ارسال کرده و در آن اشاره کرده است که گردان های عزالدین قسام در حال نبرد شدید، خشن و بی سابقه ای علیه نیروهای اشغالگر اسرائیلی است و تلفات سنگینی به ارتش اسرائیل وارد اورده اند.

پیام مهم و فوری السنوار رهبر حماس به دفتر سیاسی این جنبش
کد خبر: 645745
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۴ ۰۹:۱۸:۱۱

الجزیره آگاه شده است که یحیی السنوار رئیس جنبش مقاومت اسلامی(حماس) در نوار غزه در دو روز اخیر یک پیام مهم و طولانی به رئیس و اعضای دفتر سیاسی این جنبش ارسال کرده و در آن اشاره کرده است که گردان های عزالدین قسام در حال نبرد شدید، خشن و بی سابقه ای علیه نیروهای اشغالگر اسرائیلی است و تلفات سنگینی به ارتش اسرائیل وارد اورده اند.

به گزارش شفقنا، الجزیره نوشت: به گفته منابع نزدیک به حماس، السنوار در این پیام افزوده است: گردان های قسام در جنگ زمینی، دست کم پنج هزار سرباز و افسر را هدف قرار دادند که یک سوم آنها کشته، یک سوم به شدت زخمی و یک سوم آخر نیز به طور دائم دچار معلولیت شده اند.

براساس این گزارش، سنوار همچنین اشاره کرده است که در این درگیری ها ۷۵۰ خودروی نظامی ارتش اسرائیل به صورت کلی و جزئی توسط نیروهای قسام منهدم شده است.

سنوار ادامه داد: گردان های قسام ارتش اسرائیل را درهم شکسته و به راه خود در این خصوص ادامه میدهند و هرگز تسلیم شروط اشغالگران نخواهند شد.

رئیس حماس در غزه در این پیامT مقاومت مردم فلسطین در نوار غزه را ارج نهاده و یادآور شده است: آنها نمونه های بی نظیری از فداکاری، قهرمانی، جوانمردی و همبستگی ارائه کردند که نظیر نداشته است و وظیفه رهبری سیاسی، تسریع در التیام زخم های مردم و تقویت مقاومت آنها است.

پیام یحیی السنوار در پی پیشنهادهایی منتشر می شود که رهبری حماس از جانب اشغالگران دریافت کرده است؛پیشنهادهایی که متمرکز بر آتش بس بشردوستانه موقت است. این در حالی است که حماس بر آتش بس فراگیر در غزه تاکید دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها