کد خبر: 645735
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۴ ۰۸:۱۶:۵۱
| |

ادعای نتانیاهو:

تنها راه برای بازگرداندن گروگان‌هایمان، ادامه جنگ و از بین بردن حماس است

نخست‌وزیر اسرائیل گفت: ما تا پیروزی مطلق بر حماس به جنگ ادامه خواهیم داد. این تنها راه برای بازگرداندن گروگان‌هایمان، از بین بردن حماس و اطمینان از این است که غزه دیگر تهدیدی برای اسرائیل نخواهد بود».

تنها راه برای بازگرداندن گروگان‌هایمان، ادامه جنگ و از بین بردن حماس است
کد خبر: 645735
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۴ ۰۸:۱۶:۵۱

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای ویدئویی مدعی شد که نیروهای اسرائیلی در حال «تشدید» عملیات در داخل نوار غزه هستند و به نبرد تا پیروزی بر حماس ادامه خواهند داد.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، وی ادامه داد: «شهروندان اسرائیل، ما در حال تشدید جنگ در نوار غزه هستیم. ما تا پیروزی مطلق بر حماس به جنگ ادامه خواهیم داد. این تنها راه برای بازگرداندن گروگان‌هایمان، از بین بردن حماس و اطمینان از این است که غزه دیگر تهدیدی برای اسرائیل نخواهد بود».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهای خود افزود: «این زمان می‌برد، اما ما متحد هستیم - سربازان، مردم و دولت. ما متحد و مصمم هستیم تا پایان مبارزه کنیم».

نتانیاهو همچنین با اشاره به سربازان اسرائیلی که در جریان عملیات نظامی در غزه کشته شدند، گفت: «جنگ بهایی دارد، بهای بسیار سنگینی به قیمت جان سربازان قهرمان ما، و ما هر کاری برای حفظ جان سربازانمان انجام خواهیم داد. با این حال، یک کار وجود دارد که ما انجام نخواهیم داد: تا زمان تحقق پیروزی، متوقف نخواهیم شد».

این سخنان پس از آن بیان شد که «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا چهارشنبه گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که درگیری «باید به مرحله‌ای با شدت کمتر منتقل شود».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها