کد خبر: 643177
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۲ ۱۳:۳۹:۳۱
| |

تبادل اسرا با اسرائیل شامل اسرای اردنی هم خواهد شد

منابعی در جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کردند که هرگونه معامله تبادل اسرا با اسرائیل شامل اسرای اردنی که در زندان‌های این رژیم به سر می‌برند، خواهد شد.

تبادل اسرا با اسرائیل شامل اسرای اردنی هم خواهد شد
کد خبر: 643177
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۲ ۱۳:۳۹:۳۱

منابعی در جنبش حماس اعلام کردند، هرگونه معامله تبادل فراگیر اسرا با رژیم صهیونیستی تحت عنوان «همه در برابر همه» شامل اسرای اردنی و برخی اعراب در زندان‌های این رژیم خواهد شد و احتمال دارد شامل برخی زندانیان سیاسی فلسطینی در زندان‌های آمریکایی هم باشد.

به گزارش ایسنا و براساس گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای رأی الیوم، هیأتی از شخصیت‌های اردنی اخیراً بر این تعهد مقاومت فلسطین تاکید کرده و اداره مسئول امور اسرا در جنبش حماس نیز دو روز پیش آن را تأیید کرد.

پیشتر خلیل عطیه، از اعضای پارلمان اردن، نامه‌ای به رهبری جنبش حماس ارسال کرده و در آن فهرستی از اسامی حدود ۱۹ اردنی که در بند رژیم صهیونیستی هستند، آمده بود. خلیل عطیه در پیام علنی خود ابراز امیدواری کرد که مقاومت برای آزادی اردنی‌های در بند رژیم اشغالگر تلاش کند.

در حالی که دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از بازگرداندن تیم موساد از قطر به دلیل به بن‌بست رسیدن مذاکرات درباره آتش‌بس غزه خبر داده، روزنامه «تایمز اسرائیل» صبح روز یکشنبه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی درهای ادامه مذاکرات با حماس را برای آزادی اسرای باقیمانده نبسته‌ است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها