کد خبر: 641287
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۵۰:۰۰
| |

سازمان ملل امامزاده بی‌معجزه است

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: این واقعیت‌های تلخ نشان می‌دهند سازمان ملل همان امامزاده بی‌معجزه‌ایست که فقط هر ماه ده‌ها میلیون دلار هزینه می‌کند که فقط اظهار تاسف کند و قدرت هیچ کاری را ندارد.

سازمان ملل امامزاده بی‌معجزه است
کد خبر: 641287
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۵۰:۰۰

روزنامه جمهوری اسلامی سازمان ملل را امامزاده بی‌معجزه نامیده است. 

به گزارش جمهوری اسلامی، سوال بزرگی که اکنون برای افکار عمومی جهان وجود دارد و مستقیماً به جنگ غزه مربوط است اینست که چگونه ممکن است در جهان متمدن امروز با وجود آنهمه قوانین بین‌المللی و سازمان‌ها و مجامع گوناگون با شرح وظایف مفصل که همگی مدعی حمایت از حقوق انسان و حفاظت از صلح در جهان هستند، ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی بیش از 40 روز بی‌وقفه مردم بی‌دفاع غزه را بمباران کند و نزدیک 12 هزار نفر را به خاک و خون بکشد و هیچ اقدامی برای جلوگیری از این جنایت صورت نگیرد؟ این سوال با انتشار خبر قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل درباره غزه، این سوال را برجسته‌تر کرده است. این قطعنامه بقدری ضعیف و انحرافی است که شورای امنیت سازمان ملل نتوانست نام و عنوان «آتش‌بس» را بر روی آن بگذارد و از عنوان «وقفه انسان ‌دوستانه» استفاده کرده است!

این روزنامه افزوده است: این واقعیت‌های تلخ نشان می‌دهند سازمان ملل همان امامزاده بی‌معجزه‌ایست که فقط هر ماه ده‌ها میلیون دلار هزینه می‌کند که فقط اظهار تاسف کند و قدرت هیچ کاری را ندارد. در چنین دنیائی طبیعی است که یک دولت وحشی مثل رژیم صهیونیستی هر جنایتی مایل باشد انجام بدهد و کسی نتواند جلوی آن را بگیرد. درست به همین دلیل است که جهان برای سالم شدن به تجدید ساختار نیاز دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها