کد خبر: 640368
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ ۱۷:۳۵:۲۰
| |

برد اسمیت رییس مایکروسافت:

روسیه اطلاعات نادرستی درباره خاورمیانه منتشر می‌کند

رییس مایکروسافت با بیان اینکه روسیه اطلاعات نادرستی از خاورمیانه منتشر می‌کند گفت: ما در شناسایی یک کمپین روسی بسیار خوب هستیم، مانند زمانی که آنها سعی کردند به مردم بگویند واکسن کووید را دریافت نکنند.

روسیه اطلاعات نادرستی درباره خاورمیانه منتشر می‌کند
کد خبر: 640368
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ ۱۷:۳۵:۲۰

رئیس مایکروسافت از انتشار اطلاعات نادرست در مورد خاورمیانه توسط روسیه خبر داد.

به گزارش شفقنا، برد اسمیت، معاون رئیس مایکروسافت در مجمع بین المللی صلح در پاریس گفت: مایکروسافت و رقبای آن به ویژه با استفاده از هوش مصنوعی (AI) با اطلاعات نادرست مبارزه می‌کنند. مایکروسافت و سایر شرکت‌ها این کار را «با ایجاد ابزارهای فن‌آوری که تشخیص محتوای دستکاری‌شده، اصلاح‌شده و تغییر یافته را تسهیل می‌کند» انجام می‌دهند.

اسمیت به روسیه هم اتهام زد و گفت: ما در شناسایی یک کمپین روسی بسیار خوب هستیم، مانند زمانی که آنها سعی کردند به مردم بگویند واکسن کووید را دریافت نکنند. یا امروز که ما شاهد اطلاعات نادرست روسیه در خاورمیانه هستیم.

معاون مایکروسافت افزود: سه گزینه پیش روی پلتفرم‌های فناوری که این نوع اطلاعات نادرست را شناسایی می‌کنند، انجام هیچ کاری، حذف آن، یا برچسب‌گذاری مجدد و پرچم‌گذاری محتوای اصلاح شده است. هیچ اجماع اجتماعی در مورد اینکه شرکت‌ها چه کاری باید انجام دهند وجود ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها