کد خبر: 636821
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ ۲۰:۰۰:۳۷
| |

آمریکا 10 عضو گروه حماس را تحریم کرد

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری ایالات متحده در دوازدهمین روز از جنگ میان نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم اسرائیل10تن از اعضای حماس را تحریم کرد.

آمریکا 10 عضو گروه حماس را تحریم کرد
کد خبر: 636821
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ ۲۰:۰۰:۳۷

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری ایالات متحده اعلام کرد که ۱۰ تن از اعضای کلیدی گروه حماس، را تحریم کرده است.

به گزارش ایرنا، در بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا آمده است: این تحریم ها اعضای حماس را هدف قرار می‌دهد که مخفیانه به حماس کمک می کنند.

تحریم های آمریکا تسهیل کننده مالی مستقر در قطر با روابط نزدیک با حکومت ایران، یک فرمانده کلیدی حماس، و یک صرافی ارز مجازی مستقر در غزه و اپراتور آن را هدف قرار می دهد.

تحریم‌های امروز بخشی از تلاش مستمر آمریکا برای مسدود کردن منابع درآمدی حماس در کرانه باختری و غزه و سراسر منطقه است و با هماهنگی نزدیک با شرکای منطقه‌ای و متحدان انجام می‌شود.

این نهاد آمریکایی در تداوم ادعاهایش اضافه کرد: تا به امروز، خزانه داری نزدیک به ۱۰۰۰ فرد و نهاد مرتبط با تروریسم و تامین مالی تروریسم توسط حکومت ایران و گروه های وابسته به آن از جمله حماس، حزب الله و سایر گروه های تروریستی همسو با ایران در منطقه را هدف قرار داده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها