کد خبر: 631236
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۷ ۲۳:۲۵:۰۳
| |

دیدار هیات رسانه‌ای ایران با نخست‌وزیر عراق

نخست وزیر عراق با اشاره به اینکه روابط تاریخی کشورهای منطقه می تواند کلید ثبات و پیشرفت ملت های آنها باشد بر نقش پیشگامی و محوری این کشور در منطقه و اتخاذ سیاست همگرایی دیدگاه های منطقه ای که در جهت تلاش برای تقویت امنیت و ثبات و همچنین رویکرد دولت عراق برای ایجاد مشارکت سازنده اقتصادی با کشورهای منطقه و جهان تاکید کرد.

دیدار هیات رسانه‌ای ایران با نخست‌وزیر عراق
کد خبر: 631236
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۷ ۲۳:۲۵:۰۳

محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر این کشور جمعه شب هیاتی از خبرنگاران و دست اندرکاران رسانه‌ای را که رسانه‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران را نمایندگی می کنند به حضور پذیرفت.

به گزارش نور‌نیوز،‌ نخست وزیر عراق با خیر مقدم به هیات خبرنگاران ایرانی، روابط تاریخی و محکم دو کشور همسایه و پیوندهای مذهبی و اجتماعی را که موجب تقویت روابط برادرانه میان دو ملت عراق و ایران شده است را ارج نهاد.

نخست وزیر عراق با اشاره به اینکه روابط تاریخی کشورهای منطقه می تواند کلید ثبات و پیشرفت ملت های  آنها باشد بر نقش پیشگامی و محوری این کشور در منطقه و اتخاذ سیاست همگرایی دیدگاه های منطقه ای که در جهت تلاش برای تقویت امنیت و ثبات و همچنین رویکرد دولت عراق برای ایجاد مشارکت سازنده اقتصادی با کشورهای منطقه و جهان تاکید کرد.

هیات مطبوعاتی ایران با تشکر از استقبال گرم نخست‌وزیر ، از تلاش‌های مضاعف عراق، دولت و مردم این کشور در میزبانی از میلیون‌ها زائر ایرانی و خارجی قدردانی کردند.

سازماندهی عظیمی که در سال جاری در  زیارت اربعین امام حسین (ع ) شاهد بودیم، اهتمام و بالاترین سطح علافه مندی به این مناسبت بزرگ را در دل مسلمانان بازتاب داد.

هیات مطبوعاتی ایران اشاره کرد که ارتباط و هماهنگی رسانه ای بین دو کشور در خصوص موضوعات مختلف که موجب افزایش منافع دو کشور و مردم آن می شود با اهمیت است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها