کد خبر: 625456
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۰ ۰۸:۴۵:۰۰
| |

ادعای وزیر خارجه اسرائیل:

همگرایی ایران و عربستان «نمایشی» است/ بیش از هر زمان دیگری به توافق با ریاض نزدیکیم

وزیر خارجه اسرائیل با اشاره به اینکه «توافق اسرائیل و عربستان جزو منافع آمریکا است.» مدعی شد که همگرایی در روابط بین ایران و عربستان نمایشی است و بیش از هر زمان دیگری به توافق عادی سازی روابط با ریاض نزدیکتر شده است.

همگرایی ایران و عربستان «نمایشی» است/ بیش از هر زمان دیگری به توافق با ریاض نزدیکیم
کد خبر: 625456
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۰ ۰۸:۴۵:۰۰

ایلی کوهن وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در گفتگو با کانال دوازده تلوزیون این رژیم از پیشرفت تماس ها با عربستان سعودی سخن به میان آورد و مدعی شد که اسرائیل از هر زمان دیگری به توافق عادی سازی روابط با این کشور نزدیکتر شده است.

به گزارش شفقنا به نقل از خبرگزاری معا، کوهن گفت: «اسرائیل اکنون به توافق صلح با عربستان سعودی نزدیکتر است. پنجره زمانی پیش روی ما تا مارس سال آینده یعنی زمانی است که آمریکا به انتخابات نزدیک می شود.»

وی با اشاره به اینکه «توافق اسرائیل و عربستان جزو منافع آمریکا است.»، بیان کرد: «همگرایی در روابط بین ایران و عربستان نمایشی است.»

کوهین از پاسخ به این سوال که آیا اسرائیل در ازای آن شهرک سازی ها را متوقف می کند، طفره رفت و افزود:«در حال حاضر ورود به مذاکرات درست نیست. قضیه فلسطین مانعی در برابر چنین صلحی نیست و ما این را در توافقنامه های ابراهیم با دیگر کشورهای عربی ثابت کردیم.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها