روزنامه جمهوری اسلامی مطرح کرد:

شکست سیاست تطهیر طالبان/ ارزیابی غلط از طالبان خسارت‌های زیادی به کشور زد

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: متاسفانه ارزیابی غلطی که عده‌ای در ایران از طالبان داشته و آنها را مستحق «تغییر» و «تطهیر» می‌دانستند، باعث شد که اکنون خسارتهای زیادی به کشور وارد شده است.

شکست سیاست تطهیر طالبان/ ارزیابی غلط از طالبان خسارت‌های زیادی به کشور زد
کد خبر: 615726
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۱ ۱۵:۴۰:۰۰

روزنامه جمهوری اسلامی خسارت‌هایی که اکنون از سوی طالبان به ایران وارد می‌شود را به دلیل تطهیر آنان از سوی برخی نیروهای سیاسی در داخل کشور می‌داند.

به گزارش جمهوری اسلامی، هفته جاری در پی شرارتهای مرزی طالبان علیه جمهوری اسلامی ایران، ماهیت پلید این گروه تروریستی روشن‌تر شد و شکست سیاست تطهیر طالبان را نیز در داخل به دنبال داشت.

این روزنامه در ادامه نوشته است: عدم تمکین در برابر توافق حقابه هیرمند و تجاوزات نظامی به پاسگاه‌های مرزی ایران و اظهارات ضدایرانی، همگی بر بی‌تعهدی سران این گروه و غیرقابل اعتماد بودن آنها حکایت دارند ولی متاسفانه در دو سال گذشته، سمت و سوی دیپلماسی کشورمان بر مراودات و همسویی با آنان و براساس اعتماد به افرادی بود که ماهیتاً چیزی جز شرارت از آنها صادر نمی‌شود. آنها نه‌تنها در قالب جدید بلکه 20 سال پیش نیز که در افغانستان روی کار آمدند، همواره با آمریکائیها تبانی داشته و عوامل نیابتی آنها در منطقه بوده‌اند ولی متاسفانه ارزیابی غلطی که عده‌ای در ایران از طالبان داشته و آنها را مستحق «تغییر» و «تطهیر» می‌دانستند، باعث شد که اکنون خسارتهای زیادی به کشور وارد شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها