کد خبر: 606545
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۱ ۲۳:۰۵:۴۴
| |

محمدباقر قالیباف: روابط عادی و خرید کالاهای اسراییلی جرم‌انگاری شود

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به کشورهای اسلامی پیشنهاد کرد عادی سازی روابط و استفاده از کالاهای رژیم صهیونیستی را جرم انگاری کنند.

محمدباقر قالیباف: روابط عادی و خرید کالاهای اسراییلی جرم‌انگاری شود
کد خبر: 606545
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۱ ۲۳:۰۵:۴۴

محمدباقر قالیباف در نشست اضطراری و مجازی کمیته امور فلسطین اتحادیه پارلمانی کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی PUIC نقش مجالس کشورهای اسلامی در جهت دهی به سیاست های دولتمردان جهان اسلام در قبال فلسطین تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، قالیباف گفت: اقدامات نظامیان رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین از جمله جنایات این رژیم در مناطق مختلف به ویژه در شهر جنین و نابلوس و همچنین تلاش برای سرکوب فلسطینی ها در قدس اشغالی و تغییر جمعیتی این شهرها نمونه ای از سیاست های فاشیستی و آپارتایدی این رژیم به شمار می رود.

وی تصریح کرد: در کنار استاندارد دوگانه غربی ها و حمایت از جنایات صهیونیست ها یکی از اهداف سران جنایتکار رژیم صهیونیستی این است که نسل جوان فلسطین را از بازپس گیری سرزمین های اشغالی خود و بازگشت به موطن آبا و اجدادی ناامید کرده و فرهنگ مقاومت را میان نسل جوان فلسطینی ریشه کن کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر نقش بی بدیل مجالس کشورهای اسلامی در جهت دهی به سیاست های دولت های جهان اسلام در قبال فلسطین پیشنهاد کرد: مجالس و پارلمان های اسلامی طرح هایی را در راستای جرم انگاری عادی سازی روابط و تحریم کالاهای تولید رژیم صهیونیستی به تصویب برساند و اینگونه طرح ها در کمیته امور فلسطین اتحادیه به اشتراک گذاشته شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها