کد خبر: 606319
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۰ ۲۱:۲۵:۴۷
| |

در گفت‌وگوی ابراهیم رییسی با رییس‌جمهور الجزایر مطرح شد

لزوم تشکیل جبهه واحد اسلامی در برابر اسراییل

رئیس جمهور کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای الجزایر بر لزوم همکاری و تشکیل جبهه واحد و منسجم کشورهای اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت قاطع از ملت فلسطین تاکید کرد.

لزوم تشکیل جبهه واحد اسلامی در برابر اسراییل
کد خبر: 606319
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۰ ۲۱:۲۵:۴۷

سید ابراهیم رئیسی عصر امروز در گفت‌وگوی تلفنی با عبدالمجید تبون، رئیس‌جمهور الجزایر گفت: ایران و الجزایر نسبت به مسائل منطقه‌ای و جهانی، خصوصا درباره مساله فلسطین و حقوق مردم مظلوم این کشور، مواضع نزدیک و مشترکی دارند.

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه در ماه‌های اخیر جنایات رژیم صهیونیستی نسبت به مردم فلسطین شدت یافته است، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر ضرورت همکاری و تشکیل جبهه واحد و منسجم کشورهای اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت قاطع از ملت فلسطین احساس می‌شود.

عبدالمجید تبون، رئیس‌جمهور الجزایر نیز در این مکالمه تلفنی با تبریک متقابل ماه رمضان به رئیس جمهور و مردم ایران اظهار داشت: مردم مظلوم فلسطین در ماه رمضان که ماه تقوا و عبادت است، از وحشی‌گری رژیم صهیونیستی در رنج هستند و امیدوارم با همکاری کشورهای اسلامی، ملت فلسطین را از ظلم صهیونیست‌ها آزاد کنیم.

در این مکالمه روسای جمهور ایران و الجزایر بر لزوم برداشتن گام‌های عملی بر اساس نقشه راه توسعه همکاری‌های متقابل تاکید کردند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها