کد خبر: 606287
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۰ ۱۶:۳۹:۵۹
| |

نجیب میقاتی، نخست وزیر دولت موقت لبنان:

عوامل شلیک موشک از جنوب لبنان، غیرلبنانی بودند

به گفته نخست‌وزیر دولت موقت لبنان، عوامل شلیک موشک به اسراییل از جنوب لبنان، عناصر غیرلبنانی بودند.

عوامل شلیک موشک از جنوب لبنان، غیرلبنانی بودند
کد خبر: 606287
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۰ ۱۶:۳۹:۵۹

نخست وزیر دولت موقت لبنان اعلام کرد، تحقیقات نشان داد کسانی که از جنوب این کشور به سمت اراضی اشغالی موشک شلیک کردند احزاب سازمان یافته نبودند، بلکه عناصر غیرلبنانی بودند.

به گزارش ایسنا، نجیب میقاتی، نخست وزیر دولت موقت لبنان درباره حمله موشکی از جنوب این کشور به سمت اراضی اشغالی گفت: آنچه در این باره گفته می‌شود صرفا هجمه‌ای رسانه‌ای است زیرا دولت از همان لحظات اولیه وقوع این حوادث در جنوب لبنان تماس‌های لازم را با نهادهای مربوطه و طرف‌های بین‌المللی برقرار کرده است و به وزارت خارجه لبنان هم دستور داد همزمان اقدامات لازم را انجام دهد و پس از انجام بررسی‌های دقیق، موضعی روشن اعلام کرد.

وی افزود: تحقیقات اولیه ارتش لبنان نشان داد که کسانی که از جنوب این کشور به سمت اراضی اشغالی موشک شلیک کردند احزاب سازمان یافته نبودند، بلکه عناصر غیر لبنانی بودند و این حملات در واکنش به تجاوز اسرائیل به سرزمین‌های فلسطین و نوار غزه صورت گرفته است.

این وزارتخانه در شکوائیه خود نسبت به خطرات تحولات اخیر منطقه به ویژه روستاهای واقع در جنوب لبنان هشدار داد و رژیم صهیونیستی را مسؤول عواقب هر گونه تشدید تنش‌هایی دانست که اوضاع در مرزهای جنوبی لبنان را ملتهب می‌کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها