کد خبر: 605375
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۵ ۱۶:۰۵:۵۴
| |

دونالد ترامپ: پوتین می‌دانست که نباید با من بازی کند

دونالد ترامپ در پاسخ به این سوال که چگونه به توانایی خود برای توقف درگیری اوکراین اعتماد دارد؟ گفت که پوتین می‌داند که «نباید با من بازی کند.»

دونالد ترامپ: پوتین می‌دانست که نباید با من بازی کند
کد خبر: 605375
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۵ ۱۶:۰۵:۵۴

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا با بیان اینکه اگر او رهبری دولت آمریکا را در اختیار داشت، ولادیمیر پوتین به اوکراین حمله نمی‌کرد، تاکید کرد که با این حال، روسیه در نهایت تمام اوکراین را تصرف خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز گفت: اگر من رئیس جمهور بودم او به اوکراین حمله نمی‌کرد؛ می‌دانست که نباید با من بازی کند. اگر من رئیس جمهور آمریکا بودم، شرایط برای پوتین خیلی بهتر بود، نیرو‌های روسیه وارد اوکراین نمی‌شدند. با این حال، در پایان پوتین تمام اوکراین را خواهد گرفت.

ترامپ پیش از این گفته بود زمانی که رئیس جمهور آمریکا بوده پوتین دریافته که حمله به اوکراین غیرممکن است پس در زمان ریاست جمهوری جو بایدن، به اوکراین حمله کرد.

به گفته ترامپ، او و رئیس جمهور روسیه به خوبی با هم کنار می‌آمدند. ترامپ در پاسخ به این سوال که چگونه به توانایی خود برای توقف درگیری اوکراین اعتماد دارد؟ گفت که پوتین می‌داند که «نباید با من بازی کند.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها