نیویورک تایمز:

داماد ترامپ صدها میلیون دلار از امارات و قطر گرفته است

روزنامه نیویورک تایمز فاش ساخت ، صندوق سرمایه گذاری خصوصی جرد کوشنر داماد دونالد ترامپ صدها میلیون دلار از امارات و قطر دریافت کرده است.

داماد ترامپ صدها میلیون دلار از امارات و قطر گرفته است
کد خبر: 604740
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۲ ۰۸:۱۲:۳۱

روزنامه نیویورک تایمز فاش ساخت ، صندوق سرمایه گذاری خصوصی "جرد کوشنر" داماد دونالد ترامپ صدها میلیون دلار از امارات و قطر دریافت کرده است.

به گزارش ایرنا از نیویورک تایمز، سرمایه‌گذاری‌های امارات و قطر در شرکت خصوصی کوشنر نگرانی‌هایی را در مورد اینکه چگونه افراد نزدیک به دولت ترامپ از نقش‌های دولتی سابق خود سود برده‌اند، افزایش می‌دهد.

براساس تحقیقات انجام شده روزنامه آمریکایی تایمز، صندوق سرمایه گذاری مستقل امارات حدود ۲۰۰ میلیون دلار در شرکت (Affinity Equity) کوشنر و یک صندوق قطری نیز در همین مبلغ سرمایه گذاری انجام داده است.

سرمایه گذاری های اخیرا فاش شده در مقایسه با سرمایه گذاری صندوق عربستان سعودی که در سال ۲۰۲۱، ۲ میلیارد دلار در شرکت کوشنر سرمایه گذاری کرد بسیار ناچیز است.

به نوشته تایمز، شرکت سرمایه گذاری استیو منوچین وزیر خزانه داری سابق دولت ترامپ نیز مبالغ هنگفتی از صندوق های ثروت خاورمیانه از جمله یک میلیارد دلار از صندوق ثروت عربستان دریافت کرده است.

براساس گزارش تایمز، هیچ کدام از این سرمایه گذاری ها غیرقانونی نیستند و تمام مراحل اداری و قانونی در آنان رعایت شده است اما حجم سرمایه گذاری بالای کشورهای عرب خاورمیانه در شرکت های خصوصی مقامات دولت ترامپ نگرانی در مورد آنکه چطور مقامات دولت پیشین در کنار مسئولیت های دولتی به دنبال افزایش سرمایه خود بوده اند را بیشتر می کند.

جرد کوشنر داماد ترامپ در دولت پیشین آمریکا وظیفه سیاست گذاری در خاورمیانه از جمله ارائه طرح صلح بین رژیم صهیونیستی و فلسطین را بر عهده داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها