کد خبر: 604629
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۱ ۱۲:۳۰:۱۰
| |

وزیر امور خارجه برای تشدید فشارها بر روسیه به بروکسل می‌رود

وزیر خارجه آمریکا هفته آینده برای شرکت در نشست وزرای خارجه ناتو و همچنین دیدار با مقام‌های ارشد اتحادیه اروپا به بروکسل می‌رود.

وزیر امور خارجه برای تشدید فشارها بر روسیه به بروکسل می‌رود
کد خبر: 604629
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۱ ۱۲:۳۰:۱۰

به گفته «درک هوگان» معاون دستیار وزیر خارجه آمریکا، سفر آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور به مقر ناتو و اتحادیه اروپا با محوریت تشدید فشارها بر روسیه خواهد بود.

به گزارش فارس، بنا بر اعلام وزارت خارجه آمریکا، هوگان در این نشست خبری اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور سوم تا پنجم آوریل (۱۴ تا ۱۶ فروردین) به بروکسل می رود تا در نشست وزرای خارجه کشورهای عضو ناتو شرکت کند.

به گفته این مقام آمریکایی، بلینکن در سفر به بروکسل بر ادامه حمایت آمریکا از اوکراین و لزوم تشدید فشارها بر روسیه تاکید خواهد کرد.

معاون دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور اروپا و اوراسیا در این نشست گفت: «با ادامه جنگ، مهم است که ایالات متحده و متحدان و شرکای ما در همبستگی ما با اوکراین ثابت قدم بمانند».

قرار است وزیر خارجه آمریکا در جریان سفر به بروکسل که مقر ناتو و اتحادیه اروپا است، با «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، «دیمترو کولبا» وزیر خارجه اوکراین و «ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو هم دیدار کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها