کد خبر: 603350
|
۱۴۰۲/۰۱/۰۱ ۱۶:۰۱:۱۰
| |

وزیر امور خارجه ایران خبرداد:

نشست کمیته پیگیری مصوبات تهران و اسلام آباد برگزار خواهد شد

وزیر امور خارجه ایران با اشاره به وقفه پنج ساله، برگزاری موفق کمیسیون مشترک اقتصادی اخیر میان دو کشور به میزبانی پاکستان را مهم خواند و افزود: نشست کمیته پیگیری مصوبات بزودی در تهران برگزار خواهد شد.

نشست کمیته پیگیری مصوبات تهران و اسلام آباد برگزار خواهد شد
کد خبر: 603350
|
۱۴۰۲/۰۱/۰۱ ۱۶:۰۱:۱۰

در تماس تلفنی بلال بوتو زرداری وزیر خارجه جمهوری اسلامی پاکستان با امیرعبداللهیان، آخرین تحولات دوجانبه و برخی موضوعات منطقه ای مورد رایزنی و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش شفقنا، بلال بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان در این گفتگوی تلفنی، عید نوروز را به وزیر امور خارجه ، دولت و مردم ایران، تبریک گفت.

وزیر امور خارجه پاکستان ابراز امیدواری کرد: پروژه های مشترک مرزی میان دو کشور به زودی افتتاح شود تا دو کشور از منافع آن بهره مند شوند.

بوتو بازگشت روابط تهران و ریاض را گامی مهم و به نفع منطقه و جهان اسلام خواند.

وزیر امور خارجه ایران با ابلاغ سلام گرم رییس جمهوری اسلامی ایران به مقامات عالی پاکستان و تبریک عید نوروز ماه و روز ملی پاکستان گفت: نوروز عید مشترک در حوزه تمدنی و فرهنگی ایران و پاکستان است و ظرفیت مناسبی برای تعمیق روابط فرهنگی و اقتصادی دو کشور می باشد.

امیرعبداللهیان از روند رو به گسترش مناسبات تهران و اسلام آباد ابراز خرسندی کرد.

وی با اشاره به وقفه پنج ساله ، برگزاری موفق کمیسیون مشترک اقتصادی اخیر میان دو کشور به میزبانی پاکستان را مهم خواند و افزود: نشست کمیته پیگیری مصوبات بزودی در تهران برگزار خواهد شد.

امیرعبداللهیان با اشاره به توافق ایران و عربستان، گسترش روابط میان کشورهای منطقه را عامل سازنده برای توسعه و ثبات منطقه توصیف کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها