کد خبر: 598254
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۱ ۱۹:۰۰:۴۷
| |

روزنامه جوان مطرح کرد:

علت تاکید رهبری بر حمایت از فلسطین چیست

روزنامه جوان نوشت: مردم فلسطین و گروه‌های مقاومت آنان در اوج مظلومیت جهانی به سر می‌برند و هیچ یار و یاوری در میان ابرقدرت‌ها ندارند.

علت تاکید رهبری بر حمایت از فلسطین چیست
کد خبر: 598254
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۱ ۱۹:۰۰:۴۷

روزنامه جوان به این سوال پاسخ داده که چرا رهبری در آخرین سخنرانی خود بر حمایت قاطع از فلسطین تاکید کرده است. به نوشته این روزنامه نزدیک به سپاه مردم فلسطین و گروه‌های مقاومت در اوج مظلومیت جهانی بسر می‌برند و هیچ یار و یاروی ندارند.

به گزارش جوان، مردم فلسطین و گروه‌های مقاومت آنان در اوج مظلومیت جهانی به سر می‌برند و هیچ یار و یاوری در میان ابرقدرت‌ها ندارند. در طول هفت دهه گذشته ابرقدرت‌های گوناگون به دلایل مختلف عمدتاً در سمت حمایت از صهیونیست‌ها قرارگرفته‌اند و همین امر حقانیت و خلوص جبهه مقاومت فلسطین را آشکار می‌کند. کار به جایی رسیده است که برخی برادران عرب فلسطین در کشور‌های دیگر نیز به آن‌ها پشت کرده و به خدمت صهیونیست‌ها  درآمده‌اند. 

جوان سپس تاکید کرده است: این‌چنین است که آزادی فلسطین نه یک شعار سیاسی و تبلیغاتی صرف که یک آرمان پاک انسانی است. هر انسان آزاده‌ای در هرکجای دنیا اگر وامدار صهیونیست‌ها نباشد و شجاعت و صراحت لازم را داشته باشد از آرمان قدس شریف حمایت می‌کند. این‌چنین است که جمهوری اسلامی ایران، به‌رغم همه هزینه و فشار‌های صهیونیست‌ها بر این آرمان ایستاده و از آن تنازل نخواهد کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها