کد خبر: 598028
|
۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ۱۳:۱۰:۰۰
| |

مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس:

ادعای «مسلوب‌الاختیار» بودن دولت‌ها از حلقوم سرسپردگان به دشمنان انقلاب می‌آید

نماینده تهران در مجلس گفت: ادعای مسلوب الاختیار بودن دولت‌ها کاملا منافقانه است و از حلقوم کسانی درآمده که سرسپردگی به دشمنان انقلاب دارند و می خواهند از خود سلب مسئولیت کنند.

ادعای «مسلوب‌الاختیار» بودن دولت‌ها از حلقوم سرسپردگان به دشمنان انقلاب می‌آید
کد خبر: 598028
|
۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ۱۳:۱۰:۰۰

مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس گفت: مقام معظم رهبری در ابتدای کار و فعالیت هر دولت و هر دوره از مجلس رهنمودهای دقیق و سنجیده خود را به آن‌ها تذکر داده و تدابیر خود را به صورت سیاست‌های کلی ابلاغ فرموده‌اند و انصافا وظایف خود را که در اصول قانون اساسی تصریح شده انجام داده‌اند.

به گزارش فارس، بخش هایی از گفت و گوی میرسلیم را در ادامه می خوانید:

  • ادعای مسلوب الاختیار بودن دولت‌ها کاملا منافقانه است و از حلقوم کسانی درآمده که سرسپردگی به دشمنان انقلاب دارند و می خواهند از خود سلب مسئولیت کنند تا باز بتوانند در آینده بر گرده مردم سوار شوند. در نیل به آن نتایج ضعیف حتما عده‌ای مقصر، عده‌ای قاصر و عده‌ای خائن بوده‌اند و چه خوب بود محاکمه می شدند.
  • نظریه رهبری درباره رفتار آمریکا و به دنبال آن، نسبت به مذاکرات برجامی همواره روشن بوده و نشان‌دهنده عدم اعتماد ایشان به آمریکا است که البته در تاریخ ۸۰ ساله گذشته کشورمان به‌کرات اثبات شده و برخورد تخریبی آمریکا در مذاکرات برجامی یک بار دیگر نشان داد که غیر نقض عهد از آمریکا نمی‌توان توقع داشت؛ آمریکا از اول به دنبال برجام ۲ و ۳ بود والا خوب می دانست که جمهوری اسلامی در پی سلاح هسته‌ای نیست.
  • متاسفانه، دولت‌های قبلی به این رهنمود ارزشمند رهبری توجه نکردند و بر مذاکره مستقیم با آمریکای غدار اصرار کردند که امروز نتایج و آثار آن همه اصرار بر همه آشکار شده است و ما باید از اتلاف فرصت‌های ارزشمند گذشته به‌ویژه ۸ سال دولت‌های یازدهم و دوازدهم تاسف بخوریم.
  • اختیارات رهبری در قانون اساسی احصاء شده و روش مقام معظم رهبری همواره تقویت نظام جمهوری اسلامی و ارشاد مقامات رسمی و ارکان حکومتی در چارچوب قانون اساسی بوده تا بتدریج مردم‌سالاری رشد کند و بالنده شود و تجربه لازم را درباره اصلاح اشکالات و نواقص خود کسب کند و بتدریج به کمال در اداره سیاسی کشور متمایل شود.
  • وظیفه شورای نگهبان در قانون اساسی ابهام ندارد و در ۴۴ سال گذشته علی رغم مشکلات، بخوبی توانسته است مانع نفوذ بسیاری از عناصر غیر صالح به صحنه انتخابات شود بدون آن که وارد مقوله قصاص قبل از جنایت شود. ممکن است در برخی تصمیمات شورای نگهبان ترک اولی مشاهده شود ولی این دلیلی بر زیر سوال بردن کل شورای نگهبان و بی حفاظ گذاشتن جمهوری اسلامی که خواسته معاندان و منافقان است، نمی شود.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها