کد خبر: 593363
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۴ ۲۰:۳۸:۵۱
| |

معاون مجلس دومای روسیه:

با ارسال تانک به اوکراین ما را وادار به استفاده از سلاحی می کنید که از آن خبر ندارید

​معاون مجلس دومای روسیه هشدار داد: تحویل تانک های آلمانی به اوکراین یک اقدام نظامی تلقی می‌شود و این به ارتش ما این حق را می دهد که در عملیات ویژه از سلاح های بسیار قوی تری استفاده کند که دشمن حتی از آن اطلاعی ندارد.

با ارسال تانک به اوکراین ما را وادار به استفاده از سلاحی می کنید که از آن خبر ندارید
کد خبر: 593363
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۴ ۲۰:۳۸:۵۱

میخائیل شرمت، معاون مجلس دومای روسیه، در واکنش به تصمیم احتمالی آلمان برای ارسال تانک‌های « لئوپارد» به اوکراین گفت: تحویل تانک های آلمانی به اوکراین یک اقدام نظامی تلقی می‌شود و این به ارتش ما این حق را می دهد که در عملیات ویژه از سلاح های بسیار قوی تری استفاده کند که دشمن حتی از آن اطلاعی ندارد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ما می بینیم که آلمانی‌ها در برابر فشار مقاومت می کنند، زیرا آنها به یاد دارند که آخرین حمله نظامی آنها علیه روسیه چگونه به پایان رسید.

وی هشدار داد که عرضه تانکهای آلمانی به اوکراین یک اقدام خصمانه تلقی می شود و ارتش روسیه را مجبور می کند در عملیات ویژه به سلاح‌های بسیار قوی تر متوسل شود.

این صحبت‌های معاون مجلس دومای روسیه در حالی مطح شده است که آلمان تاکنون از تحویل تانک های لئوپارد ۲ به اوکراین خودداری کرده است، اما در روزهای اخیر فشارها بر اولاف شولز - صدراعظم آلمان، در این زمینه به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و چندین سران کشورهای اتحادیه اروپا علناً از او خواسته اند تا درباره تحویل این تانک ها تصمیم بگیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • دانیال ارسالی در
    چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱

    صلاح گریه پوتین . به خدا طاقت گریه هاشو نداریم نازی

  • ابی ارسالی در
    چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱

    جنگ جهانی دوم فرق میکنه

  • ناشناس ارسالی در
    چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱

    لعنت بر اوکراین

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها