کد خبر: 593175
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۴ ۲۰:۲۰:۰۰
| |

پیشنهاد یک روزنامه اصولگرا به نهادهای امنیتی برای مقابله با اتحادیه اروپا :

اموال لابی‌گران ایرانی و بستگانشان مسدود شود!

روزنامه فرهیختگان نوشت: نهادهای امنیتی ایران، باید لیستی از لابی‌گران ایرانی‌تبار تهیه کرده و منافع سیاسی و شخصی آنها را تحت فشار متقابل قرار دهد. ضربات باید شامل تحریم وابستگان در دسترس این افراد شده و برخی حقوق شهروندی آنان مانند دسترسی به حساب‌های بانکی و وام مسدود گردد.

اموال لابی‌گران ایرانی و بستگانشان مسدود شود!
کد خبر: 593175
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۴ ۲۰:۲۰:۰۰

روزنامه اصولگرای فرهیختگان در گزارشی در پاسخ به این پرسش که جمهوری اسلامی باید در قبال اقدام اتحادیه اروپا در تروریست اعلام کردن سپاه چه کند پیشنهاد داد که نهادهای امنیتی کشور لیستی از لابی‌گران ایرانی‌تبار تهیه و اموال آنان و وابستگانشان را تصرف کند.

به گزارش فرهیختگان، نهادهای امنیتی ایران، باید لیستی از لابی‌گران ایرانی‌تبار تهیه کرده و منافع سیاسی و شخصی آنها را تحت فشار متقابل قرار دهد. ضربات باید شامل تحریم وابستگان در دسترس این افراد شده و برخی حقوق شهروندی آنان مانند دسترسی به حساب‌های بانکی و وام مسدود گردد. خود آنها نیز باید تحت فشارهای چندگانه قرار گیرند.

این روزنامه سپس تأکید کرده است: ایران باید گروه‌های نئونازی فعال در اوکراین را تروریستی اعلام کرده و براساس هدف خود برای کاهش تنش‌ها در این کشور، به‌شدت با هرگونه ارسال سلاح و نیرو از منطقه برای کمک آن مبارزه کند. این اقدام می‌تواند شامل بازرسی و توقیف کشتی‌های حامل مهمات از منطقه به بنادر اروپایی باشد. این کشتی‌ها باید مقصد نهایی خود و محموله‌شان را مشخص سازند و ضمانتی نیز برای صحت آن در اختیار ایران بگذارند.  

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها