کد خبر: 592781
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۲ ۱۷:۰۰:۰۰
| |

روایت روزنامه اصولگرا از عواقب تروریستی خواندن سپاه؛ ایران و اروپا هر دو ضرر می‌کنند

روزنامه خراسان نوشت: نباید فراموش کرد که اگرچه اروپایی‌ها از تنش در منطقه ضرر می‌کنند اما ایران و کشورهای منطقه نیز متضرر خواهند شد. ما نباید با اقدامات احساسی و غیرمتناسب با رفتار طرف مقابل، در این زمین و به نفع آنها بازی کنیم.

روایت روزنامه اصولگرا از عواقب تروریستی خواندن سپاه؛ ایران و اروپا هر دو ضرر می‌کنند
کد خبر: 592781
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۲ ۱۷:۰۰:۰۰

روزنامه خراسان در مطلبی گزینه‌های روی میز جمهوری اسلامی برای مقابله به مثل با اقدام اتحادیه اروپا در تروریست خواندن سپاه را مرور کرده و در همین حال ضمن تاکید بر اینکه با تنش در منطقه، ایران نیز متضرر می‌شود، هشدار داده نباید با اقدامات احساسی در زمین غرب بازی کرد.

به گزارش خراسان، در روزهای اخیر طیف های مختلفی از سناریوهای پاسخ ایران از سوی افراد مسئول و غیر مسئول بیان شده که از خروج از ان پی تی و اخراج بازرسان آژانس گرفته تا باز کردن راه ترانزیت مواد مخدر ، تسهیل عبور مهاجران خارجی از شرق به غرب کشور، گرفتن عوارض از کشتی های عبوری از تنگه هرمز ، به خطر افتادن امنیت شرکت ها و افراد  حاضر در منطقه، همکاری بیشتر و علنی با روس ها در اوکراین  و ... را شامل می شده است .

خراسان سپس هشدار داده است: نباید فراموش کرد که اگرچه اروپایی ها از تنش در منطقه ضرر می کنند اما ایران و کشورهای منطقه نیز متضرر خواهند شد و بنابراین ضمن توصیه به اروپا برای کنار گذاشتن چنین طرح خطرناکی ، دستگاه دیپلماسی کشورمان نیز باید با رایزنی های متنوع و متعدد با کشورهای هم راستا در منطقه و فرامنطقه ، خطرات چنین اقدامی را به این کشورها گوشزد کنند و روشن سازند که دود آتشی که آن ها می خواهند در منطقه روشن کنند تنها چشم ایران یا اروپا را نمی سوزاند و نکته پایانی این که اروپایی ها به دنبال ایجاد اجماع جهانی علیه جمهوری اسلامی برای تضعیف هرچه بیشتر ایران هستند و ما نباید با اقدامات احساسی و غیر متناسب با رفتار طرف مقابل، در این زمین و به نفع آن ها بازی کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها