کد خبر: 592715
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۲ ۱۹:۴۰:۱۶
| |

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان:

مناسب‌ترین نام برای اتحادیه اروپا، «اتحادیه پت و مت» است!

حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان نوشت: اروپایی‌ها می‌دانند که اگر سپاه را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهند در منطقه چه جهنمی در انتظار نظامیان اروپایی خواهد بود. اکنون آیا «اتحادیه پَت و مَت»‌، مناسب‌ترین و گویا‌‌ترین نام برای اتحادیه اروپا نیست؟!

مناسب‌ترین نام برای اتحادیه اروپا، «اتحادیه پت و مت» است!
کد خبر: 592715
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۲ ۱۹:۴۰:۱۶

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان اتحادیه اروپا را «احمق» خواند و نوشت مناسب‌ترین نام برای این اتحادیه «اتحادیه پت و مت» است!

به گزارش کیهان، حسین شریعتمداری نوشت: تصمیم اتحادیه اروپا به جای دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریست تازه‌‌ترین نمونه از دنباله‌روی اروپا از آمریکا و ریختن احمقانه منافع مردم اروپا به پای منافع آمریکاست. اروپایی‌ها می‌دانند که اگر این تصمیم که اکنون در پارلمان اروپا به تصویب رسیده است، مرحله پایانی خود را هم طی کند و به تصویب اتحادیه اروپا نیز برسد، در منطقه چه جهنمی در انتظار نظامیان اروپایی خواهد بود. 

او در ادامه نوشته است: گفتنی است «توماس فریدمن» تحلیلگر ارشد دموکرات‌ها و مشاور دولت اوباما در مصاحبه با روزنامه ملیت درباره حمله آمریکا به عراق گفته بود «ما در عراق ضامن نارنجک را کشیدیم و خود را روی آن انداختیم»! ... سرنوشتی که اگر تصمیم اتحادیه اروپا عملیاتی شود، به یقین در انتظار نظامیان اروپایی خواهد بود. اکنون با توجه به نکات فوق که فقط اندکی از انبوه حماقت‌های اتحادیه اروپاست، آیا «اتحادیه پَت و مَت»‌، مناسب‌ترین و گویا‌‌ترین نام برای اتحادیه اروپا نیست؟!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها