کد خبر: 593138
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ۲۱:۲۵:۰۲
| |

مدودف:

خطر جنگ سوم جهانی نزدیک است

معاون رئیس شورای امنیت روسیه با هشدار در خصوص نزدیک شدن به جنگ جهانی سوم گفت: روسیه برای جلوگیری از یک فاجعه اتمی و جنگ جهانی سوم هر کاری انجام خواهد داد.

خطر جنگ سوم جهانی نزدیک است
کد خبر: 593138
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ۲۱:۲۵:۰۲

معاون رئیس شورای امنیت روسیه با هشدار درباره وقوع جنگ جهانی سوم گفت: جهان به خطر جنگ سوم جهانی به دلیل خصومت‌ها علیه فدراسیون روسیه، نزدیک شده است.

به گزارش فارس، «دیمیتری مدودف» اضافه کرد: همکاری با سازمان‌هایی نظیر آسه‌آن، بریکس و اتحادیه آفریقا، ائتلافی را ایجاد کرده که از جهان چندقطبی حمایت خواهد کرد.

مدودف ضمن اشاره به شکست سیاست بین‌المللی آمریکا و متحدانش، تصریح کرد: رویاهای غرب درمورد جهانی تک قطبی، جایی که یک فرد می‌تواند سلطنت و اراده خود را دیکته کند، محقق نشده است. علاوه بر این، در شرایط مدرن، غرب به هیچ وجه قادر به ارائه ایده‌های جدیدی به جهان نیست که بتواند بشریت را به پیش ببرد و مشکلات جهانی و تامین امنیت جمعی را حل کند.

وی همچنین با بیان اینکه روسیه برای جلوگیری از یک فاجعه اتمی و جنگ جهانی سوم هر کاری انجام خواهد داد، گفت: اگر ما تضمین‌های امنیتی حداکثری مورد نظر روسیه را دریافت نکنیم، تنش به طور نامحدود ادامه خواهد داشت. جهان در مسیر یک جنگ جهانی سوم و یک فاجعه اتمی حرکت خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها