کد خبر: 590057
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۴ ۱۵:۱۹:۰۱
| |

ترامپ:

تا به توییتر برنگردم، این شبکه اجتماعی مثل قبل نخواهد شد

​دونالد ترامپ با وجود اینکه می تواند به توئیتر برگردد گفت از اینکه برخی می گویند تا وقتی من به توییتر برنگردم، این شبکه اجتماعی مثل قبل نخواهد شد؛ خوشحال است.

تا به توییتر برنگردم، این شبکه اجتماعی مثل قبل نخواهد شد
کد خبر: 590057
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۴ ۱۵:۱۹:۰۱

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا با نویسنده متن سخنرانی‌هایش به گفتگو پرداخت و در مورد نبودش در توئیتر گفت: بعضی‌ها می‌گویند تا وقتی من به توییتر برنگردم، این شبکه اجتماعی مثل قبل نخواهد شد؛ من از این تعریف خوشحالم.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری ایندیپندنت، حساب توئیتری ترامپ در سال ۲۰۲۱ بعد از اعلام نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به اتهام دعوت به خشونت، تعلیق شد، اما اخیرا پس از آنکه ایلان ماسک توییتر را خرید، اعلام کرد که ترامپ می‌تواند به این شبکه اجتماعی برگردد، اما رئیس جمهوری سابق آمریکا این درخواست را قبول نکرد.

ترامپ حالا شبکه اجتماعی خودش را دارد و اسمش را هم گذاشته «تروث سوشال» و به پست‌هایی که در آن می‌گذارد، می‌گوید تروث که به معنای حقیقت است.

او در گفت‌وگوی تلفنی با نویسنده سخنرانی‌هایش گفت: اگر به تروث‌هایی که امروز منتشر کردم یا لحظه به لحظه منتشر می‌کنم نگاه کنید، خواهید دید که آن‌ها هم صحت دارند، هم برای کشور مفید هستند و هم خوش‌ساخت هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها