رسانه آمریکایی:

نیمی از دنبال کنندگان حساب کاربری بایدن در توئیتر جعلی هستند

نشریه نیوزویک اعلام کرد: تقریبا نیمی از ۲۲.۲ میلیون دنبال کننده حساب کاربری جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در شبکه اجتماعی توییتر، جعلی هستند.

نیمی از دنبال کنندگان حساب کاربری بایدن در توئیتر جعلی هستند
کد خبر: 552280
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۷ ۲۰:۲۱:۵۰

 این رسانه آمریکایی روز سه شنبه به وقت محلی گزارش داد ابزار بررسی شرکت SparkToro نشان می دهد که ۴۹.۳ درصد از حساب های دنبال کننده حساب رسمی توییتر رئیس جمهوری آمریکا جعلی هستند.

به گزارش ایرنا، این نتیجه گیری بر اساس تجزیه و تحلیل تعدادی از عوامل، از جمله موقعیت جغرافیایی، تصاویر حساب کاربری و کاربران جدید به دست آمده است.

 ایلان ماسک مدیر عامل شرکت تسلا و اسپیس ایکس، که به دنبال خرید توییتر است، از  تعداد حساب های جعلی در توییتر و تاثیر مقابله احتمالی با این حساب ها بر تعداد دنبال کننده های حساب های کاربری از جمله بایدن ابراز نگرانی کرده است.

ایلان ماسک پیش از این، در یک کنفرانس با موضوع آینده صنعت خودروسازی گفته بود: محرومیت‌های دائمی از توییتر باید بسیار نادر باشد و برای حساب‌هایی که ربات‌ هستند یا کلاهبرداری می‌کنند و جعلی هستند به کار روند. من فکر می‌کنم ممنوع کردن دسترسی دونالد ترامپ به توییتر کار درستی نبود و یک اشتباه بود، زیرا بخش بزرگی از آمریکا را با توییتر بیگانه کرد و در نهایت منجر به خاموش شدن صدای ترامپ نشد. من محرومیت دائمی را لغو می‌کنم.

وی افزود: من هنوز مالک توییتر نیستم بنابراین این یک امر قطعی نیست زیرا ممکن است من مالکیت این شرکت را بدست نیاورم.

در همین حال رئیس جمهوری سابق آمریکا ماه گذشته اعلام کرد حتی اگر ماسک موافقت خود را اعلام کند، وی به توییتر باز نخواهد گشت.

ماه گذشته خبر توافق ایلان ماسک و شرکت توییتر برای فروش این شرکت به این میلیاردر آمریکایی به قیمت ۴۴ میلیارد دلار، در رسانه‌ها خبرساز شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها