کد خبر: 588796
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۴ ۱۹:۵۵:۲۰
| |

هشدار آمریکا و انگلیس به شهروندان خود درباره حملات تروریستی در پاکستان

سفارت آمریکا در اسلام‌آباد به مقاماتش درباره وقوع حمله احتمالی به شهروندان آمریکایی در یکی از هتل‌های اصلی شهر اسلام‌آباد پایتخت پاکستان هشدار داد و همچنین دفتر توسعه و امور کشورهای مشترک‌المنافع وزارت امور خارجه انگلیس نیز با صدور یک توصیه مسافرتی از اتباع این کشور خواسته تا از سفر به مناطقی در پاکستان خودداری کنند.

هشدار آمریکا و انگلیس به شهروندان خود درباره حملات تروریستی در پاکستان
کد خبر: 588796
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۴ ۱۹:۵۵:۲۰

سفارت آمریکا در اسلام‌آباد به مقاماتش درباره وقوع حمله احتمالی به شهروندان آمریکایی در یکی از هتل‌های اصلی شهر اسلام‌آباد پایتخت پاکستان هشدار داد.

به گزارش ایرنا، به نقل از رویترز، در هشدار سفارت آمریکا آمده است: «دولت آمریکا اطلاعاتی در اختیار دارد که براساس آن افراد ناشناس در حال توطئه برای حمله به شهروندان آمریکایی در هتل ماریوت اسلام‌آباد در طول تعطیلات هستند.»

سفارت آمریکا همچنین از کارکنان آمریکایی خود خواسته تا از بازدید از این هتل در طول تعطیلات خودداری کرده و هر گونه سفر غیرضروری در فصل تعطیلات جاری به اسلام‌آباد را کنسل کنند.

در سویی دیگر دفتر توسعه و امور کشورهای مشترک‌المنافع وزارت امور خارجه انگلیس نیز با صدور یک توصیه مسافرتی از اتباع این کشور خواسته تا از سفر به مناطقی مانند خیبر، وزیرستان شمالی و جنوبی در منطقه خیبر پختونخوا و شهر پیشاور خودداری کنند.

وزارت امور خارجه انگلیس همچنین از مقامات این کشور خواست از تردد در جاده N۴۵، از شمال تا منطقه چیترال ایالت بلوچستان خودداری کنند. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها