کد خبر: 583501
|
۱۴۰۱/۰۸/۳۰ ۱۱:۱۰:۲۴
| |

ادعای پسر نتانیاهو:

قطر حامی شماره یک تروریسم در جهان است

پسر بنیامین نتانیاهو مامور تشکیل کابینه رژیم اسرائیل در اظهارنظری تند علیه قطر، این کشور را « حامی شماره یک تروریسم در جهان» خواند و خواستار تحریم جام جهانی فوتبال شد.

قطر حامی شماره یک تروریسم در جهان است
کد خبر: 583501
|
۱۴۰۱/۰۸/۳۰ ۱۱:۱۰:۲۴

در شرایطی که مقام‌های رژیم صهیونیستی از تدارک این رژیم برای بیشتر کردن توافقات سازش با کشورهای عربی خبر می‌دهند،  اظهارات تند پسر ۳۱ ساله بنیامین نتانیاهو علیه قطر خبرساز شده است.

به گزارش فارس،ذیائیر نتانیاهو پسر بنیامین نتانیاهو مامور تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی و رهبر حزب لیکود در پیامی توییتری به شدت علیه قطر موضع گرفته و خواستار تحریم جام جهانی فوتبال به میزبانی این کشور شده است.

وی که خود را «مجری رادیو، ستون نویس، کنشگر محافظه‌کار و سخنران جهانی حامی اسرائیل» می‌خواند، در پیامی توییتری ادعا کرد: «قطر اولین حامی شماره یک تروریسم در جهان است. آنها (قطری‌ها) برده دارند. آنها زنان را سرکوب می‌کنند. آنها هم‌جنس‌بازان را اعدام می‌کنند. در آنجا پیروی کردن از یهودیت، مسیحیت یا هر مذهب دیگری غیر از اسلام، غیر قانونی است. این واقعیت که جام جهانی (فوتبال) دارد در اینجا برگزار می‌شود، شرم‌آور است. قطر را بایکوت (تحریم) کنید».

 اظهارات تند یائیر نتانیاهو یک روز بعد از آن صورت گرفت که پدر او در کنفرانس «ائتلاف یهودیان جمهوری‌خواه» از برنامه خودش برای افزایش توافقات سازش با کشورهای عربی خبر داد و ادعا کرد که آنها به دلیل تهدیدات ایران، خواهان «صلح با اسرائیل» هستند.

لفاظی شدید پسر نخست‌وزیر مامور تشکیل کابینه تل‌آویو علیه قطر در حالی صورت گرفته که رسانه‌های رژیم صهیونیستی از روز گذشته در حال مانور دادن روی ادعای انجام اولین پرواز مستقیم بین تل‌آویو و دوحه هستند؛ پروازی که به گفته آنها با هدف انتقال تماشاگران جام جهانی فوتبال انجام شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها