«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

رسانه آمریکایی: مسکو به شهر زنان تبدیل شده است

نیویورک‌تایمز ادعا کرد، مسکو با ۱۲ میلیون جمعیت با عدم حضور مردان در جامعه مواجه است و بیشتر زنان در خیابان‌های شهر دیده می‌شوند.

رسانه آمریکایی: مسکو به شهر زنان تبدیل شده است
کد خبر: 578946
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۹ ۱۳:۰۰:۰۰

یک روزنامه آمریکایی ادعا کرد، مسکو با ۱۲ میلیون جمعیت با عدم حضور مردان در جامعه مواجه است و بیشتر زنان در خیابان‌های شهر دیده می‌شوند.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های عربی به نقل از گزارش نیویورک‌تایمز نوشتند: در خیابان‌های مسکو خبری از مردان نیست، زیرا مردان دوست ندارند توسط نهادهای مربوطه به خدمت ارتش برده شوند و ترجیح داده‌اند در خانه‌ها بمانند، از این رو در خیابان‌ها، رستوران‌ها، باشگاه‌ها و مراکز تجمع مردم حضور مردان کاهش چشمگیری پیدا کرده است.

به نوشته این روزنامه آمریکایی، این مساله به ویژه در مورد تحصیل‌کرده‌های شهر بیشتر صادق است در حالی که آنانی که از درآمد کافی برخوردارند و گذرنامه‌شان در اختیارشان بوده، گزینه خروج از کشور را برگزیده‌اند و به رغم نبود آمار دقیق، تخمین زده می‌شود صدها نفر از مردان از زمان اعلام بسیج پوتین کشور را ترک کرده‌اند تا پیوستن به ارتش شامل حال‌شان نشود.

این رسانه به نقل از الکساندر پیرپکلین، مدیر بازاریابی و روزنامه‌نگار یکی از نشریات فرهنگ و مد، نوشت: من تلاش می‌کنم از اماکن شلوغ دور بمانم، آنها می‌توانند دستور بازرسی را در خیابان و در کنار ایستگاه‌های مترو صادر کنند، من فقط به این خاطر در روسیه مانده‌ام چون احساس می‌کنم در قبال شرکت و ۱۰۰ کارمند آن مسئولیت دارم، شرایط این روزها مرا یاد ماه اول شیوع ویروس کرونا می‌اندازد زیرا حتی شرکایم هم نمی‌دانند اکنون باید چه کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها